Witam.
Przeszukalem forum i były odpowiedzi kiedy linia lotnicza zawiadomi o zmianie godziny (temat z 26-06-2010 lub 07-04-2011) ale ten problem jest trochę inny, dlatego prosiłbym znawcow o pomoc.
dotyczy lotu AF: lot z Francji do Italii.
Lot zarezerwowany z 5 miesięcznym wyprzedzeniem. Na 6 dni przed odlotem, przez przypadek, zajrzałem na stronę przewodnika i okazało sie że zmienili godziny: wylot 6 godzin później. Numer lotu ten sam. Okazało se ze zmiana jest już od 2 miesiecy (nie interesowałem się tym), zaś AF nie przysłał ani emaila ani sms z info o zmianie. Niestety nie mogę lecieć tym zmienionym lotem. W informacji AF przepraszają ze "zapomnieli" wysłać informacji i proponują zwot kosztow lub zmianę na dzień wczesniej lub dzień później. Powiedziałem ze się zastanowię. Czy prócz "ich propozycji" można prosić o rekompensatę 250e? Jezeli tak to pierw prosić o zwrot kosztów niewykorzystanego biletu i potem pisać o odszkodowanie?
dziekuję za pomoc.
mich.