Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Błąd w datach przy rezerwacji.


    Polecamy

    Popełniłem przed chwilą żenujący błąd kupując bilety na Etihad via ebookers.de. Zamiast grudnia wybrałem listopad (przy dacie powrotu). Da się coś takiego odkręcić? Wysłałem już maila do Etihad..

    Z góry dzięki za pomoc!

  2. #2
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Moja sugestia, dzwoń do ebookers z pytaniem czy bilet już wystawiony. Jeśli tego jeszcze nie zrobili to być może będziesz w stanie odkręcić swój błąd.
    no risk, no fun ;D


  3. #3
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Podpisuję się rękoma i nogami. Najlepiej zadzwoń do nich i to szybko.

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki, sprawa odkręcona (chyba). Konsultant ebookers wysłał potwierdzenie anulacji rezerwacji. Mam nadzieje,że kasę oddadzą

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •