Na ebookers.de nabyłem bilet BER-BKK via Abu Dhabi. Wg. informacji, jakie przesłał mi mailowo (wcześniej, przed podjęciem decyzji o zakupie biletu) Etihad każda przesiadka powyżej 8h jest objęta STPC, chyba, że możliwe jest wcześniejsze połączenie i, tym samym, skrócenie przesiadki. Biletów z krótszą przesiadką jednak nie było wówczas w ofercie i nabyłem takie, gdzie oczekiwanie na kolejny lot wynosi około 15 h w każdą ze stron. Dziś w rozmowie telefonicznej z call center Etihad dowiedziałem się, że oni nie honorują ową zasadą długiej przesiadki biletów kupionych w "specjalnej taryfie pośrednika" i wg. nich mogłem kupić bilet znacznie korzystniejszy czasowo(z 3h oczekiwania w Abu Dhabi)...

Macie jakiś pomysł jak na nich wymóc zapewnienie czegokolwiek na przesiadce?



Pozdrawiam