Birdstrike. LPS nawet miał krwawe ślady na kadlubie
Ostatnio przybyło samolotów Wizz Air z białymi nosami (HA-LPN, LWA, LWB). Kiedyś takie nie były więc rozumiem, że to efekt wymiany? Co może być powodem konieczności wymiany takiego elementu (ewentualnie - co jest w tych konkretnych przypadkach). Czy chodzi o birdstrike? Czy to jedyny sensowny powód?
Birdstrike. LPS nawet miał krwawe ślady na kadlubie
Pozdrawiam, Pluxe
A co to za problem pomalować kadłub?
Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2
Taki, że malowanie nie trwa 5 min A samolot musi na siebie zarabiać !
Wizz już ma wystarczająco mało maszyn, jedna maszyna się zepsuje to wszystko lawinowo poopózniane bo nie ma co podstawić na szybko. A celowa eliminacja jednego samolotu z rotacji dla pomalowania nosa to trochę strzał w stopę - pomaluja go pewnie przy jakimś większym przeglądzie. Z białym nosem też może latać
Pozdrawiam, Pluxe
"Golden jet" LOT'u również z białym nosem od kilku dni
Mnie tez to przyznam ciekawilo,szczegolnie lpn juz dlugo z bialym nosem lata. Wynika z tego ze musza to byc konkretne uderzenia skoro caly nos do wymiany...
Wizz jest w czołówce zderzeń z ptakami, powodem jest kolor samolotów, który przyciąga ptaki. Domyślam się, że wymiana nosów to u nich syzyfowa praca
To są nowe obudowy nowych radarów.
Na malowanie przyjdzie czas.
Fuji S2500HD.
Oprócz nosów zauważyłem ostatnio również niepasujące do siebie kolory osłon silników.
Samoloty zaczynają wyglądać hmm, trochę mało pewnie dla osób, które się nie znają na lotnictwie.
Kupujesz zderzaki do auta na zapas, jakbyś przypadkiem zarył o coś? No właśnie
Pozdrawiam, Pluxe
Wiesz, jak samochod kupiony za ostatnie zaskorniaki, to na takie luksusy moze nie byc nabywcy stac. Ale linia lotnicza (albo i flota samochodow) to inna skala. A jesli, jak piszecie w tym wątku, takie awarie zdarzają sie dosc czesto, to moze warto rozwazyc taki zapas. Oczywiscie ze nie-pod-kolor nos to nie najwieksze zmartwienie linii, no ale w koncu po cos jednak sie ktos stara o zaprojektowanie malowania samolotu, a ktos inny o zrealizowanie tego projektu na kolejnych maszynach.
Na półce u mechanika leżą standardowe części czyli białe, najważniejsze by uszkodzoną część jak najszybciej wymienić by samolot dalej mógł polecieć z czekającymi pasażerami. Porównaj sobie koszt malowania do odwołania lotu i rekompensat dla pasażerów za odwołany lot. Co byś wybrał?
Gdyby przykładowo w WAW trzymali na zapas dzióbki do Malevu to by sobie mogli do sali historii włożyć albo ponownie je przemalować, pytanie tylko na jaki kolor?
A nie pomyślałeś czasem, że serwis nie obsługuje tylko samolotow wizzair? I teraz jaki sens jest jest malowanie 1 nosa na magazynie akurat w barwy wizz. Jakby bingo dostalo nosek od wizza dopiero by bylo. Dlaczego jest tylko 1 nosek na magazynie ... Pop quiz
A moze nie ma noska na magazynie ...
Edit: skorzewski mnie ubiegł wolno misie pisze z kom
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Pitterek
Widziałem kiedyś samolot UA w malowaniu tulipanowym a nos był jeszcze z "Battleship Grey".
Zakładki