Czy OLT Express był linią niskokosztową
Witam,
Mam takie pytanie, otóż. Czy OLT Express był przewoźnikiem niskokosztowym? Tak jak informowały mass media, przy okazji zaprzestania działalności O2. Przecież przewoźnik prowadził działalność tak jak linia tradycyjna, nawet nie próbował zarabiać na dodatkowych usługach. Darmowa odprawa na lotnisku(nawet długi brak odprawy online:shock:), bagaż rejestrowany i catering w cenie biletu, loty odbywały się w godz. i z częstotliwością dla biznesu, zróżnicowanie taryf etc.
Jedynie co może mówić, że O2 to linia low-costowa to cena biletu. A więc czy ktoś jest w stanie mi to wytłumaczyć?:)
Czy OLT Express był linią niskokosztową
Niech spoczywa w pokoju OLT. Brakuje mi go biorąc pod uwagę ze muszę robić minimum raz w tygodniu WAW-GDN-WAW. Jak dla mnie to był lowcost ale generalnie było im bliżej do przewoźnika tradycyjnego. W pewnym momencie oni sami już nie wiedzieli kim sa. Na początku był plan lini regularnej z hubem w Gdańsku. Następnie powstały połączenia p2p z przesiadkami w nieprzystosowanych do tego portach regionalnych. Siatka międzynarodowa była już typowo lowcostowa miały to być połączenia typowo p2p i zanika idea hubu w Gdańsku.
Oczywiście oferowanie darmowego cateringu i bagażu na trasie krajowej to nie był najlepszy pomysł ale w tym temacie dużo zostało już powiedziane.
Niestety pan Frankowski i spółka żyli w świecie marzeń i chcieli stworzyć hybryde lowcostowa z tradycyjnym przewoźnikiem co generalnie jest niemożliwe.
Sent from my iPad using Tapatalk
Odp: Czy OLT Express był linią niskokosztową
Cytat:
Zamieszczone przez
Czterosilnik
Zdaje sie (bez ironii) ze byla jakas wypozyczalnia samochodow?
Z ironią ten post wypadły znacznie lepiej.
Naklepane ze sprytnofonu