-
Stabilizator.
Polecamy
http://www.airliners.net/open.file/0975772/L/
Dlaczego jedna połówka stabilizatora, jest w innym położeniu niż druga?
-
Hmmm... ciekawe. Wyglada jak by byl tak "wytrymowany" z tym ze tam i tak jest chyba caly stabilator, a to cos wyglada jak "trim tab" z jednej strony.
-
Po prostu DC9/MD80... tak mają i już. Leciałem kiedyś LGA-ORD, na obu lotniskach od groma tych samolotów i specjalnie się przyjrzałem - wszystkie tak miały w konfiguracji "spoczynkowej".
-
OK. Zakładając, że jest tak jak pisze Mimis, to podrążę dalej. Może ktoś wie dlaczego tak jest? Jak to wygląda od strony konstrukcyjnej, lub technicznej? Czym jest spowodowane akurat takie (w subiektywnym odczuciu-raczej dość nienormalne) położenie stabilizatora w stanie "spoczynku"? Czy konstrukcją samego stabilizatora, czy konstrukcją układu hydraulicznego czy z jakiegoś innego powodu?
-
No ja niestety zielonego nie mam
-
Polecamy
GUST LOCK - prawdopodobnie - potwierdze po weekendzie.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki