Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Dash 7 SU-CBC

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wieś z tramwajami.

    Domyślnie Dash 7 SU-CBC


    Polecamy

    Nie znalazłem samolotu w bazie airfleets a chciałbym wiedzieć jak wiekowa jest ta maszyna, którą ostatnio miałem okazję lecieć. Wie ktoś? Chodzi o Dasha 7 o regu SU-CBC, który lata w PAS 9 (Petroleum Air Services).

  2. #2
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    AIRFRAMES.ORG - Aircraft Database - SUCBC
    DHC-7 Production

    A w ogóle to co się martwisz, jak już nim leciałeś i żyjesz?
    For every solution there is a problem.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wieś z tramwajami.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    A w ogóle to co się martwisz, jak już nim leciałeś i żyjesz?
    Ależ ja się wcale nie martwię Po prostu zżerała mnie ciekawość... Swoją drogą albo "ten typ tak ma" albo był problem z hermetyzacją kabiny bo podczas praktycznie całego lotu zatykało uszy (normalnie nie mam z tym problemu). Zapach kerozyny i spalin podczas rozruchu silników - bezcenny

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jaką trasę leciałeś i ile Cię to kosztowało?

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wieś z tramwajami.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Craviec Zobacz posta
    Jaką trasę leciałeś i ile Cię to kosztowało?
    Tym Dashem wracałem z Kairu do Hurghady. Nie znam dokładnej ceny za bilet bo płaciłem za przelot w 2 strony, wynajęcie samochodu z kierowcą i przewodnika w Kairze. Szacuję, że przelot w 1 stronę to jakieś 60$. W odwrotną stronę rejs był na Q300.

  6. #6

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lamer Zobacz posta
    Ależ ja się wcale nie martwię Po prostu zżerała mnie ciekawość... Swoją drogą albo "ten typ tak ma" albo był problem z hermetyzacją kabiny bo podczas praktycznie całego lotu zatykało uszy (normalnie nie mam z tym problemu). Zapach kerozyny i spalin podczas rozruchu silników - bezcenny
    Ja leciałem SU-CBB, SSH-CAI i CAI-SSH SU-CBN.
    Mam bardzo podobne wspomnienia, plusem była bardzo miła obsługa.
    Za lot, przewodnika i transport dałem 250 $, przewodnik powiedział mi, że przelot to koszt 100$.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    No wlasnie, mialem pytac w ogolniejszym dziale: Gdzie na swiecie mozna sie przeleciec Dashem-7? Jak sie domyslacie, jego cztery silniki to piekna sprawa. O ile wiem, celem montowania ich w takiej liczbie bylo osiagniecie wlasnosci STOL, np. na gorskich lotniskach w Ameryce Polnocnej. Czy tam jeszcze latają? A gdzies blizej nas? (A oddzielną sprawą jest, zeby w dodatku dalo sie kupic niedrogie bilety, i zeby bylo to polaczenie regularne = przewidywalne. Uff, ale wymagań. )

  8. #8
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Kenia (Air Kenya), Malezja (Berjaya Air, latają z Singapuru i Kuala Lumpur-Subang gł. na Redang i Tioman bo tam pasy ma 940-990 m), Pelita (Indonezja) i oczywiście Egipt - posty powyżej.. To linie które do dziś na pewno latają na DHC-7. Ostatnie egz. wykorzystuje jeszcze Air Greenland. LTA Aerotuy z Wenezueli ponoć też jeszcze operuje na DHC-7 (Porlamar, Los Roques, Maiquetia), ale przydałoby się potwierdzić. Może jeszcze czasem DHC-7 Air Tindi z Kanady trafi się w którymś z rejsów poniżej http://www.airtindi.com/flightschedule.pdf. Voyageur Airways i Trans Capital z tego samego kraju - to już albo czartery albo UN
    Pozdrawiam

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wieś z tramwajami.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A gdzies blizej nas? (A oddzielną sprawą jest, zeby w dodatku dalo sie kupic niedrogie bilety, i zeby bylo to polaczenie regularne = przewidywalne. Uff, ale wymagań. )
    Chyba Egipt będzie najtańszą opcją (najtańsza wycieczka na tydzień + przelot krajowy PAS). Niestety nie wiem czy maszyny mają stałe trasy czy też jest to loteria - Q300 czy DHC-7. Proponuję napisać maila do PAS.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Miałem okazję lecieć Berjaya Air. Dla większego fanu wziąłem miejsca w pierwszym rzędzie, która (tak jak w AT4 ELO) są skierowane tyłem do kierunku lotu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •