Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Wątek: Doc4444

  1. #1
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Doc4444


    Polecamy

    Gdzie sprawdzic jaka jest najnowsza wersja i czy obowiazuje np w Polsce?

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EPLL/EPKK

    Domyślnie

    Najnowsza zmiana obowiązuje od 15.11.12

    Internetowy System Aktów Prawnych :: Metryka aktu

  3. #3
    Awatar Pawel

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Bazę aktów prawnych, w tym Doc 4444 można znaleźć na stronie AIRLAW.pl - Serwis Prawa Lotniczego

    pozdr

  4. #4
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Bazy aktow prawnych to akurat nie problem, chociaz dzieki za linki.
    Chodzi mi bardziej o proces wprowadzania nowych zmian. Gdzie sie np dowiem jaka wersja jest aktualnie obowiazujaca?
    Zaczynajac od zrodla czyli np stron ICAO, gdzie jest jakas lista z obowiazujacymi aktualnymi zmianami np do w/w dokumentu?
    To samo w Polsce, gdzie jest odniesienie do tego czy dana poprawka u nas juz obowiazuje czy jeszcze nie? Jest to gdzies w AIP?

  5. #5
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A tutaj:

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...01:0066:PL:PDF

    nieco obok tematu - rozporządzenie KE w sprawach okołolotniczych: ujednolicenie definicji i odstępstw od przepisów ICAO. Można powiedzieć, że w pewnym sensie unijne przepisy lotnicze. Wchodzi w życie 4 grudnia tego roku.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  6. #6
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    I z tym dokumentem mam pojsc do radcy prawnego?

  7. #7
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Nic trudnego tam w sumie nie ma.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  8. #8
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Nic trudnego tam w sumie nie ma.
    Jak ktos lubi odnosniki do dziesiatek dokumentow i okresow przejsciowych i ma na to nieskonczona ilosc czasu zeby sobie w tym grzebac to zgoda

  9. #9
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Clou to definicje.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Bonn

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    nieco obok tematu - rozporządzenie KE w sprawach okołolotniczych: ujednolicenie definicji i odstępstw od przepisów ICAO. Można powiedzieć, że w pewnym sensie unijne przepisy lotnicze. Wchodzi w życie 4 grudnia tego roku.
    Ale tylko w niewielkim zakresie: Załącznik 2 i kilka powiązanych przepisów.

  11. #11
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Owszem.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •