Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar Lotnik21

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie Ceny biletów lotniczych i czas potrzebny na przesiadkę w USA


    Polecamy

    Witam,
    w lutym planuję lecieć do Las Vegas. Czekając na paszport z wizą śledziłem sobie ceny biletów Air France, Britisha, KLM i Lufthansy i oscylowały one w granicach 2500-2600 złotych. Od wczoraj ceny nie spadają raczej poniżej 2800 zł. Czy to za sprawą większego kursu euro? Czy czekać jeszcze w nadziei, że zmaleją, czy raczej już teraz rezerwować lot?

    I jeszcze drugie pytanie. Ile czasu średnio trzeba liczyć na przesiadkę na lotnisku w USA, aby przejść Imigration i w miarę spokojnie przesiąść się na kolejny samolot? Półtorej godziny to chyba z deka za mało, a tyle mniej więcej wyświetla się w czasie rezerwacji lotu.

    Będę wdzięczny za pomoc.
    Kacper
    "Kiedy fruwałem pierwszy raz, poczułem życie. Nic mnie nie uciskało od spodu. Żyłem w pełni powietrza: wszędzie wokół powietrze,ani jednej bariery łamiącej powietrzne przestrzenie. Wszystko warto oddać za to, by znaleźć się w powietrzu i być żywym."

  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Poniżej 2,5k pewnie nie zejdzie do Vegas, mało linii tam lata bezpośrednio z Europy, więc parcia konkurencji nie ma.
    Sprawdź też Condor, latają z FRA do LAS bezpośrednio, można dolot z Lotem/LH wziąć.
    Standard nie powala, ale pewnie i tak lepsze niż to co dostaniesz na krajówce później, a czas podróży krótszy.

    Zwykle na formalności w Stanach dobrze mieć z 2h, wiadomo, że czasem może być zator do kontroli, samolot się spóźnić itp. Dobrze jest też lądować w miarę wcześnie, żeby w razie czego przerzucili na późniejszy lot tego samego dnia po prostu.

  3. #3
    Awatar Lotnik21

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Condor przy najniższych cenach biletów też kosztuje około 2800 zł więc raczej będę czaił się na coś bardziej tradycyjnego. Zobaczymy, może coś się zmieni Dzięki za pomoc
    "Kiedy fruwałem pierwszy raz, poczułem życie. Nic mnie nie uciskało od spodu. Żyłem w pełni powietrza: wszędzie wokół powietrze,ani jednej bariery łamiącej powietrzne przestrzenie. Wszystko warto oddać za to, by znaleźć się w powietrzu i być żywym."

  4. #4
    Awatar Lotnik21

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwość jeszcze przed kupieniem biletu sprawdzić jakie i ile miejsc jest dostępnych w danym locie? Np. w Lufthansie. W czasie rezerwacji w KLM jeszcze przed płatnością można wybrać miejsca w samolocie. W Lufthansie tego nie zauważyłem, a zależałoby mi dobrać się do jakiegoś miejsca przy oknie

    Pozdrawiam
    "Kiedy fruwałem pierwszy raz, poczułem życie. Nic mnie nie uciskało od spodu. Żyłem w pełni powietrza: wszędzie wokół powietrze,ani jednej bariery łamiącej powietrzne przestrzenie. Wszystko warto oddać za to, by znaleźć się w powietrzu i być żywym."

  5. #5
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lotnik21 Zobacz posta
    Jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwość jeszcze przed kupieniem biletu sprawdzić jakie i ile miejsc jest dostępnych w danym locie? Np. w Lufthansie. W czasie rezerwacji w KLM jeszcze przed płatnością można wybrać miejsca w samolocie. W Lufthansie tego nie zauważyłem, a zależałoby mi dobrać się do jakiegoś miejsca przy oknie
    Na stronie płatności są zakładaki z wyborem miejsca. Tylko, że na krótkim dystansie żeby wybrać miejsce, trzeba mieć wyższy status.
    Ewentualnie, podgląd mapki powinna dać też np expedia.

  6. #6
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    My zawsze lataliśmy do Los Angeles, a potem jakiś Soutwestem itp. Tak było najtaniej, ale to dawno.

  7. #7
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przy okazji możesz zostać jedną noc w Los Angeles, jeśli nie byłeś. Tam przy LAXie jest sporo fajnych hoteli i jest na co popatrzeć.

  8. #8
    Awatar Lotnik21

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Z tego co widzę, to chyba wezmę lot z czasem około 4 godzin na przesiadkę już w San Francisco. Jeśli się nie wyrobię, to będę najwyżej czekał do rana na jakieś kolejne loty.

    Jeszcze jedno ostatnie pytanie. W locie powrotnym mogę już w Las Vegas nadać bagaż od Polski? I czy np. 1.20 na przesiadkę w Chicago wystarczy? Myślałem, że to będzie prostsze, a tu cały czas rodzą się różne pytania
    "Kiedy fruwałem pierwszy raz, poczułem życie. Nic mnie nie uciskało od spodu. Żyłem w pełni powietrza: wszędzie wokół powietrze,ani jednej bariery łamiącej powietrzne przestrzenie. Wszystko warto oddać za to, by znaleźć się w powietrzu i być żywym."

  9. #9
    Awatar Lotnik21

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    del.
    "Kiedy fruwałem pierwszy raz, poczułem życie. Nic mnie nie uciskało od spodu. Żyłem w pełni powietrza: wszędzie wokół powietrze,ani jednej bariery łamiącej powietrzne przestrzenie. Wszystko warto oddać za to, by znaleźć się w powietrzu i być żywym."

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Pomorze

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Lotnik21 Zobacz posta
    Witam,
    w lutym planuję lecieć do Las Vegas. Czekając na paszport z wizą śledziłem sobie ceny biletów Air France, Britisha, KLM i Lufthansy i oscylowały one w granicach 2500-2600 złotych. Od wczoraj ceny nie spadają raczej poniżej 2800 zł. Czy to za sprawą większego kursu euro? Czy czekać jeszcze w nadziei, że zmaleją, czy raczej już teraz rezerwować lot?

    I jeszcze drugie pytanie. Ile czasu średnio trzeba liczyć na przesiadkę na lotnisku w USA, aby przejść Imigration i w miarę spokojnie przesiąść się na kolejny samolot? Półtorej godziny to chyba z deka za mało, a tyle mniej więcej wyświetla się w czasie rezerwacji lotu.

    Będę wdzięczny za pomoc.
    Kacper
    Do Vegas latam średnio co pół roku. Z doświadczenia wiem, że ceny biletów oscylują 2800-3200 latem oraz 2500-3000 zimą. Czasami można trafić na jakąś promocję. Ja dostałem na luty 2013 za 2200. LH i UA. To absolutny rekord cenowy. Jeszcze nigdy tam tanio tam nie leciałem.
    Najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o przesiadki jest lot przez LHR /BA/ lub FRA /Condor/. Bezpośrednio do Vegas z Europy lata też Virgin z lotniska LGW. Wszystkie trzy powyższe opcje są jednak drogie. Raz tak leciałem z BA i już więcej nie polecę. Jedyny plus to czas podróży /13h/ i brak przesiadek w USA. Choć na miejscu w Vegas, po przylocie B747 lub B777 i tak postoisz do immigration ok 45-60min. Cena i komfort podróży zdecydowanie mnie niechęciły aby spróbowac jeszcze raz takiej destynacji.

    Latałem też przez ORD, LAX i EWR. Na przesiadkę trzeba mieć ok 2h. Ja wybieram takie połączenia aby mieć nawet 3h. W przypadku ORD o ile pamiętam przyloty z Europy /LH, LOT/ są na T5. Odloty do Vegas /UA, US/ są z T1. A więc oprócz kolejki do immmigration musisz doliczyć jeszcze czas na przejazd na inny terminal. W 2h powienieneś zdążyć ale biegusiem. 3h to na spokojnie i bezstresowo.

    W lutym lecę kombinacją WAW-DUS-ORD-LAS LAS-IAH-AMS-WAW. /Lufthansa i United/. Miejsca wybierałem po zakupie biletu. W momencie zakupu nie było takiej możliwości. Co ciekawe. Osobno na stronie LH na podstawie nr rezerwacji przypisanego do LH dla odcinków na których operuje LH, i osobno na stronie UA na podstawie ich rezerwacji na ich odcinki. Żeby było śmieszniej. Oba systemy nie widzą się wzajemnie. Ciekawe jak to będzie przy odprawie. Czy pani z Check-in będzie widziała zarezerwowane przeze mnie miejsca zarówno te z LH jak i UA....
    Latacz amator

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •