Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1
    bnk
    bnk jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2010

    Question Szukam nazw modeli samolotów o danych parametrach do analizy


    Polecamy

    Na początku chciałem wszystkich forumowiczów powitać, jako że jestem nowym użytkownikiem,

    potrzebuję przeprowadzić analizę trendów samolotów dyspozycyjnych, 4-miejscowych, dwusilnikowych, tłokowych o zasięgu DO 1000 km. Przeszukałem kilka Jane's ów (nowszych) nie znajdując nic spełniającego w/w wymagania. Pomyślałem, że zwrócę się do forumowiczów z prośbą o podanie znanych wam modeli samolotów spełniających w/w wymagania.

    Byłbym wdzięczny za każdy model, a nawet informacje gdzie mógłbym dalej szukać.

    Pozdrawiam!

  2. #2
    Awatar layoverlover

    Dołączył
    May 2009
    Wpisów
    76

    Domyślnie

    Problem w tym, ze nikt takich nie robi...

    Jest "Orka" E. Marganskiego, innych nie znam.

  3. #3
    Awatar Art-J

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    kapital sity Łorsoł

    Domyślnie

    Piper Seminole, Let Morava, Diamond Twin Star, no i wspomniana Orka. Spełniają założenia, oprócz zasięgu, bo wszystkie pewnie mają większy. Ogólnie, z czasów, gdy sam robiłem analizę dla podobnych samolotów, tylko raczej 6-osobowych, pamiętam, że tych mniejszych rzeczywiście poza wspomnianymi typami się nie robi. Nie możesz z prowadzącym ustalić trochę innego projektu? Z 4 samolotów (a właściwie 3, bo ciężko Orkę nazwać samolotem produkowanym seryjnie), to raczej obfitej analizy trendów nie wystrugasz .

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EPLL/EPKK

    Domyślnie

    Jest jeszcze Tecnam P2006T oraz nieprodukowane już Beech 76 Duchess i Gulfstream American GA-7 Cougar. Oczywiście wszystkie one mają większy zasięg.

  5. #5
    bnk
    bnk jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Hmm ... dzięki wielkie i za te modele, informacja że takie samoloty nie są produkowane, to też ważna informacja.

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie

    Aeroprakt 28, ale zasięg raczej też większy.

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Na jakiej uczelni są takie "analizy trendów"?

  8. #8
    bnk
    bnk jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Studiuję na Politechnice Warszawskiej. W sumie i tak głupio mi, że przy wyborze projektu nie pomyślałem o niewielkim wyborze samolotów do analizy trendów

  9. #9
    fly
    fly jest nieaktywny
    Awatar fly

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Na jakiej uczelni są takie "analizy trendów"?
    Na Politechnice Warszawskiej, na wydziale MEiL

  10. #10
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Samym trendem jest właśnie to ze teraz już prawie nikt takich samolotów nie robi. W magazynie FLYING był kiedyś zreszta artykuł na ten temat. Sa po prostu dzis nowoczesne samoloty 1-silnikowe które bija takie małe 2-silnikowe zarówno ekonomia, szybkością i zasięgiem. Wybrałeś sobie klasę samolotów która jest przeżytkiem.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 09-12-2012 o 21:18

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie Szukam nazw modeli samolotów o danych parametrach do analizy


    Polecamy

    Na drugi raz postaw pytanie dużo ogolniej. Naprzyklad po co to ograniczenie co do zasięgu, nie ma żadnego uzasadnienia bo ktos kupujący samoloty w tej klasie rozważy każdy samolot bez względu na zasięg, im wiekszy zasieg tym lepiej. Gdybyś postawił zagadnienie ze chodzi ci o tlokowe samoloty do 6 miejsc (zasięg, ilośc silnikow obojętna) to już sporo można by było napisać wlasnie na temat tych trendow.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •