Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23
Like Tree3Likes

Wątek: W jaki sposób rdzewieją kadłuby samolotów z duraluminium?

  1. #21

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie, po prostu nie umiesz czytac. Boeing wcale nie pisze ile to zastosowal kompozytow w 747-8 tylko ze zastosowano nowe stopy alumnium, mocniejsze i o wiekszej odpornosci na korozje. Ubzdurales sobie ze jedynie co sie liczy to waga.
    RzEmYk likes this.

  2. #22
    Awatar PAWW

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPNL / LIPH

    Domyślnie

    "Według producenta dzięki zastosowaniu materiałów kompozytowych do jego budowy, masa w przeliczeniu na pasażera jest mniejsza od konkurencyjnego Airbusa A380 o 10%, a zużycie paliwa w przeliczeniu na pasażera jest niższe o 11% od swojego największego rywala".

    Źródło: Boeing 747-8

    Masz rację, ewidentny koniec edukowania się na podstawie polskich źródeł.

  3. #23
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie W jaki sposób rdzewieją kadłuby samolotów z duraluminium?


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PAWW Zobacz posta
    Zrodlo: Boeing 747-8
    Juz mogłeś chociaz przeczytać angielska wersje tej strony, ile razy tu pisałem ze posługiwanie sie polskimi zrodlami to strata czasu.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •