Włamanie i kradzież mil z konta Miles&More
Witam szanowne towarzystwo,
przydarzyło mi się coś takiego. Na początku stycznia z mojego konta znikło duuuuużo mil premiowych. Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że mam złożyć pisemną reklamację, a jeśli chcę sprawę wyjaśnić szybko, to mogę zadzwonić na niemiecką infolinię. Zadzwoniłem do Niemiec, tam kilka razy mnie przełączano i podawano inny numer telefonu, wisiałem na telefonie w sumie pewnie ponad godzinę, w końcu jeden koleś powiedział, że sprawę zbada i oddzwoni, ale nie oddzwonił. Taki tam teraz mają ordnung. Po jakimś czasie przyszło do mnie z Lufthansa WorldShop potwierdzenie zamówienia, z którego wynika, że za mile z mojego konta zrealizowano zamówienie i towar wysłano do jakiegoś kolesia o polskim nazwisku na adres w UK. Napisałem więc pismo do polskiego M&M, że kolesia nie znam, nikomu numeru karty ani PIN-u nie przekazywałem, a zatem albo ktoś się włamał na moje konto, albo nastąpiła jakaś pomyłka w systemie M&M lub też w Lufthansa WorldShop. Po jakimś czasie zadzwoniłem. Nikt nic nie wie. Miał ktoś taką sytuację? Co zrobić, żeby jak najszybciej uznano reklamację?