Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie Zmiana odcinków lotu przez przewoźnika


    Polecamy

    Witam,
    Mam nadzieję, że tutaj mi ktoś pomoże.
    Przeglądając to i inne fora nie spotkałem się z moim przypadkiem.
    W kwietniu lecę do Kanady i wczoraj spojrzałem w moją rezerwację i się lekko zdziwiłem.
    Pierwotnie miałem zarezerwowany lot Poznań-Frankfurt ( 10:40-12:05), Frankfurt-Ottawa (13:00-15:10) po wejściu wczoraj na moją rezerwację która wygląda następująco: Poznań - Frankfurt ( 10:40-12:05), Frankfurt-Toronto( 17:00-19:10) Toronto-Ottawa (22:30-23:30) czyli jak widać dołożono mi 1 odcinek no i czas na przesiadki jest strasznie długi - co zwiększa mi podróż o ponad 8 godzin.
    Informacji ( np. mail) od linii jeszcze nie otrzymałem. Bilet zarezerwowany przez lataj.pl, ( wystawcą biletu jest Air Canada).
    Proszę o pomoc co powinienim zrobić, rezerwowałem ten bilet ze względu na dobre połączenie i krótki czas podróży.
    Odcinek powrotny pomijam, gdyż nie został zmieniony.
    Pozdrawiam

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    Możesz zrezygnować z lotu i poprosić o zwrot ceny biletu. Nic więcej nie zrobisz. Gdyby do wylotu było mniej niż 2 tygodnie, mógłbyś liczyć na jakieś odszkodowanie.

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    no może poszukać coś innego w przybliżonej dacie, tymi liniami i powinni się raczej zgodzić na zmianę...

  4. #4
    Awatar robikk

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA/EPLL

    Domyślnie

    Czasami system robi takie niespodzianki. Bardzo często się to zdarza właśnie Air Canada. Zadzwoń sobie do Air Canada w Polsce ( 22-6968520 ) pracują tam bardzo miłe osoby które w miarę możliwości zmienią twoją rezerwacje. Mi już zmieniały podobne sytuacje z Air Canada wiele razy.

    Myślę że udało mi się pomóc, pozdrawiam

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Witam,
    Dziękuję za odpowiedzi już myślałem, że nikt nie odpisze
    Dzwoniłem przed chwilą do Air Canada w Polsce i w związku z tym, że bilet kupowany był przez lataj.pl odsyłają mnie do tego serwisu z informacją abym nie dał się im zbić bo zmiana wg nich mi się należy. No ale Pani w lataj.pl już tak pełna entuzjazmu nie była i powiedziała, że muszą się skontaktować z linią i że zobaczą co da się zrobić...

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    W tym, że ci zmienili rezerwację jest też pewien plus. Jeśli kupiłeś bilet w najniższej taryfie, bez możliwości zwrotu i zmian, to teraz jeśli zmienisz plany, to możesz nawet przed samym wylotem zrezygnować i zwrócą ci kasę, albo poprosić o zmianę na inny termin. Nawet rejs powrotny można spróbować zmieniać, bo możesz argumentować, że za późno przyleciałeś i czegoś nie zdążyłeś załatwić i potrzebujesz więcej czasu

  7. #7
    Awatar robikk

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA/EPLL

    Domyślnie

    Jeżeli lataj.pl nic nie zrobi w stronę zmiany rezerwacji to zostaje jeszcze jedno wyjście zadzwonić jeszcze raz do Air Canada w Polsce i poprosić by oni to zrobili. Mi zrobili taki numer, że napisali notkę systemową z prośba o zmianę po 24h zmiana była uwzględniona.

  8. #8

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Na chwilę obecną Pani z lataj.pl przyjęła ode mnie zgłoszenie - sprawa nie została załatwiona od ręki...

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Po lekkich walkach lata.pl załatwiło sprawę.
    Zmieniono mi rezerwacje na lot przez montreal i tracę 2 godziny zamiast prawie 9.
    Dziękuję wszystkim za pomoc !

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •