Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar kaju1109

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Obłożenie na pokładach LH w rejsach do BOG/CCS


    Polecamy

    Witam. Czy ktoś może orientuje się jakie jest obłożenie na pokładach samolotów LH do BOG/CCS? Planuję się tam wybrać w maju, a przez to ,że mam możliwość korzystania ze stand-by(owych) biletów na tę linię, wolałbym zapłacić mniej, z drugiej strony nie chcę również ryzykować, że ktoś z rodziny musiałby sam zostać na lotnisku i czekać na następny rejs. Czy ktoś ma jakiegolwiek informacje/doświadczenia?

    Sent from my GT-S5830 using Tapatalk

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Obłożenie to sprawdzasz dwa dni przed wylotem... na tydzień przed można zobaczyć orientacyjnie. Ale te kierunki są dość mocno obłożone.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    Awatar Hubeeert

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Leciałem z Frankfurtu do Bogoty rok temu też na standby.
    Nie było tragedii - cały rząd dla mnie ale za to na samym końcu.
    Sprawdzić obłożenie oczywiście możesz - infolinia odpowie.

  4. #4
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Leciałem rok temu do BOG Lufą i w obie strony LF 100%. Stewki mówiły, że to norma na tej trasie.

  5. #5
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak znajomi lecieli do CCS/LH to codziennie sprawdzaliśmy obłożenie. Dzień przed wylotem widziałem pojedyncze miejsca w systemie a koleżanka w LH już miała na minusie. Ale polecieli. Powrót był chyba gorszy ale jakoś wrócili (przez Mexyk). Rejsy były obłożone na maxa. Myślę, że możesz założyć, że się uda

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •