Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie Jakie separacje pomiędzy samolotami podczas lądowania?


    Polecamy

    Po ostatnich 2 tygodniach w Londynie i podchodzących na miastem do lądowania i pobycie na samym LHR nasunęło mi się kilka pytań:
    1. Jaka mniej więcej musi być separacja pomiędzy samolotami średnio-wagowymi [B737, A320], ciężkimi [B777, 747, a340] i pomiędzy cięzkim a średnim lub na odwrót [np. 777 i 737]?
    Separacje jakie były na EGLL doprowadziły do tego, że tkwię w przekonaniu jeśli chodzi o pasy że lotnisko to jeszcze nie jest zapchane. Samoloty zdarzało się, że nie lądowały przez dobre 2 minuty [nic w tym czasie na danym pasie nie startowało]
    2. Mniej więcej ile przed progiem pasa samoloty wysuwają podwozie. Nie oczekuję, że jest to ustalony moment, tylko decyzja 'kiedy' zależy od pilota.
    3. Czy są jakieś plany rozwoju Gatwick? Budowy 2 pasa itp.?
    dziękuję za każdą odpowiedź. Wydaje mi się, że pytań miałem więcej, ale chwilowo mi umknęły.
    Łódź - miasto, do którego jestem tak bardzo przywiązany, którego tak bardzo nienawidzę.
    CHOJNY

  2. #2
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    dzięki przeczytam jutro w wolnej chwili
    Łódź - miasto, do którego jestem tak bardzo przywiązany, którego tak bardzo nienawidzę.
    CHOJNY

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •