Po ostatnich 2 tygodniach w Londynie i podchodzących na miastem do lądowania i pobycie na samym LHR nasunęło mi się kilka pytań:
1. Jaka mniej więcej musi być separacja pomiędzy samolotami średnio-wagowymi [B737, A320], ciężkimi [B777, 747, a340] i pomiędzy cięzkim a średnim lub na odwrót [np. 777 i 737]?
Separacje jakie były na EGLL doprowadziły do tego, że tkwię w przekonaniu jeśli chodzi o pasy że lotnisko to jeszcze nie jest zapchane. Samoloty zdarzało się, że nie lądowały przez dobre 2 minuty [nic w tym czasie na danym pasie nie startowało]
2. Mniej więcej ile przed progiem pasa samoloty wysuwają podwozie. Nie oczekuję, że jest to ustalony moment, tylko decyzja 'kiedy' zależy od pilota.
3. Czy są jakieś plany rozwoju Gatwick? Budowy 2 pasa itp.?
dziękuję za każdą odpowiedź. Wydaje mi się, że pytań miałem więcej, ale chwilowo mi umknęły.
Łódź - miasto, do którego jestem tak bardzo przywiązany, którego tak bardzo nienawidzę.
CHOJNY
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Zakładki