Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Like Tree2Likes
  • 2 Post By aaben

Wątek: Wheel Tug - nowy system kołowania

  1. #1
    Awatar PAWW

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPNL / LIPH

    Question Wheel Tug - nowy system kołowania


    Polecamy

    Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie nowego systemu kołowania Wheel Tug. Jak producenci samolotów się na to zapatrują? Czy jest to super rozwiazanie, które wkrótce zostanie zastosowane w samolotach cywilnych, czy jak na razie odległa przyszłość? A może już trwają nad nim prace?

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Wheel tug w El Al
    Trochę czasu temu była dyskusja

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  3. #3
    Awatar PAWW

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPNL / LIPH

    Domyślnie

    Dzieki za link. Swoja drogą, zastanawiam się jak będzie wygladała sprawa z właczaniem silników. Takie IAE V2500 potrzebują ok. 5 minut rozgrzania po uruchomieniu, CFM 56 ok. 3 minut. No i teraz jak to bedzie wyglądało. Samolot kołuje na elektrycznym silniczku do poczatku pasa, po czym uruchamia silniki główne, no i czeka powiedzmy te 5 minut wymagane na rozgrzanie motorów? Przeciez bedzie musiał czekać?

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Może byłbyś łaskaw kontynuować dyskusję w podanym temacie, skoro nie byłeś łaskaw znaleźć go sam?
    RzEmYk and Lukasz like this.

  5. #5
    Awatar PAWW

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPNL / LIPH

    Domyślnie


    Polecamy

    Ok. Temat kontynuuje w innym wątku. Prosiłbym zatem o usuniecie tego tematu.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •