Witajcie,

Mój kolega kupił sobie przed północą w SŚ bilet GDN-WAW-GDN na stronie tripsta.pl, co mu poleciłem, z uwagi na brak opłaty za wystawienie biletu (płatność przelewem) i fakt, iż nie zbiera mil.

Dostał od razu po dokonaniu płatności potwierdzenie rezerwacji tripsta z ich kodem rezerwacyjnym i podanymi odcinkami lotu.
Brak potwierdzenia wystawienia biletu przez lot (PNR, nr biletu w osobnym mailu wysyłane).
Oczywiście o 23 już nic nie dało się zrobić (kontakt z infolinią).

Kolega dostał następującego maila:
"Dear Mr XXX We would like to inform you that your flight reservation with Booking ID Fxxxxxxxxxx couldn’t be completed due to technical reasons. Your reservation has been canceled automatically by our system."

Bilet był za 286 pln, teraz 523 pln na stronie lot.com.

I that's it. Ja wiem, że z tripsta więcej nie skorzystam. Pytanie teraz czy można coś ugrać u tego pośrendika?