Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie Dwa bilety jednego przewoźnika na przesiadce


    Polecamy

    Kilka razy był już omawiany temat przesiadki w przypadku posiadania dwóch osobnych biletów (róznych przewoźników). Potrzebuje jednak informacji dotyczącej podobnej, lecz nieco innej sprawy. Jak wygląda odpowiedzialność przewoźnika, gdy mamy dwa osobne bilety (np. z miasta X do Y i dalej z Y do Z), ale tego samego przewoźnika? Czy w przypadku np. spóźnienia się jednego lotu przewoźnik zapewni nam przebookowanie na inny lot, czy zostawi nas "na lodzie"?

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    2 osobne bilety to praktycznie dwa osobne loty więc nie musi i zapewne nie przebookuje w razie spóźnienia bo i z jakiego powodu? A tak z ciekawości co to za linia?

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Turkish

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Żadne prawa tu nie przysługują, a jedynie dobra wola. Większość przewoźników jej nie ma (bo często na tym zarabia przecież), szacownym wyjątkiem są tu American Airlines i OneWorld, które zdaje się traktują takie coś jako podróż ciągłą.

  5. #5
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie


    Polecamy

    Leciałem ostatnio na jednym bilecie ale dwoma przewoźnikami. Bilet wystawił BA a pierwszy segment obslugiwał AF. Panienka nie chciała mi druknąć karty pokladowej na drugi segment, musiałem to zrobić samodzielnie na LCY. Co ciekawe bagaż od razu był odprawiony do ABZ. Też się zastanawiałem co by było gdyby. Ale tak czysto teoretycznie tylko, bo bilet praca mi kupiła.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •