Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    ~Nowy Sącz

    Domyślnie Samolot dużo niżej niż zwykle - BGY1762


    Polecamy

    Witajcie,

    Dzisiaj ok. 15:30 nad Krynicą zrobiło się dość głośno. Od razu podniosłem głowę w poszukiwaniu źródła tego hałasu...
    A tam, nisko jak nigdy (ok. 10000 ft) leciał sobie (po sprawdzeniu na Flight Radar) lot BGY 1762.

    Czy możecie mi wytłumaczyć, dlaczego mógł lecieć tak nisko?
    W tej okolicy pamiętam może 1-2 przypadki, kiedy samolot leciał tak nisko.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Może zniżał do Krakowa?

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    ~Nowy Sącz

    Domyślnie

    Leciał do Katowic...

    Poza tym - nawet te które zniżają do Krakowa (a niewiele ich) nie latają tak nisko.

  4. #4
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Kilka dni temu (2-3) bardzo nisko przeleciał w podobnej godzinie nad Nowym Targiem.

  5. #5
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Na przykład ćwiczenia wojskowe mogły być powodem.

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    ~Nowy Sącz

    Domyślnie

    Kawałek za nim w tym samym czasie na "normalnej" wysokości leciał inny samolot.
    Więc jeśli ćwiczenie, to zapewne zepchnęli by je oba na 3km.

  7. #7
    Awatar papa

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Cieszyn/Gliwice

    Domyślnie

    Chmury burzowe, burze raczej nie. Inne samoloty nie omijały nic za bardzo. Samolot za nim poszedł w górę FL400, a Bingo poszedł w dół. Może kontrolerzy kazali tak mu zejść, bo duży tłok w tym rejonie był w danym momencie (Bingo przecinał trasy większej ilości samolotów)

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPLB

    Domyślnie

    Porównajcie to proszę z dzisiejszym TVP7251 od 19.30 FL100 już 200km przed lądowaniem w LUZ. Pogoda idealna. Może taki lot widokowy to jakaś rekompensata za pogodę podczas turnusu

  9. #9
    pitekman
    Goście

    Domyślnie

    Travel Service coś kombinuje z paliwem. Lecąc z Wawy do Turcji, aż do Słowacji było podobnie. Oficjalne tłumaczenie Travela oscylowało dookoła niepewności, czy starczy paliwa na przelot. Może Allover coś na ten temat powie

  10. #10
    PM
    PM jest teraz aktywny
    Awatar PM

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    BGY mają to do siebie, że zniżają bardzo szybko, a potem lecą na FL100, bo pod nimi jest przestrzeń niekontrolowana. Ta sama sytuacja ma często miejsce we Wrocławiu, kiedy BGY leci od punktu REGLI. Dostaje zniżanie do FL100 (z informacją za ile mil schodzenie poniżej FL100 będzie możliwe, żeby w miarę sensownie te schodzenie sobie "rozliczył") i schodzi do tego poziomu niemalże jak najszybciej się da, a potem przez 30NM garuje na tymże poziomie w oczekiwaniu na dalsze zniżanie. Według mnie nic nienormalnego, ot takie "bingowe" latanie .

  11. #11
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Może wchodząc w TMA, jak najniżej się da, chcą być jako jedynka do podejścia?
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPLB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DCTunlimited Zobacz posta
    Może wchodząc w TMA, jak najniżej się da, chcą być jako jedynka do podejścia?
    Jedynką? Chyba w tym tygodniu

  13. #13
    Awatar layoverlover

    Dołączył
    May 2009
    Wpisów
    76

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DCTunlimited Zobacz posta
    Może wchodząc w TMA, jak najniżej się da, chcą być jako jedynka do podejścia?
    Ćwiczyłem to kiedyś w Indiach - wlot w TMA BOM na FL100 zamiast na FL160 pozwalał zaoszczędzić do 40 minut holdingu...

    Ale takie rzeczy to tylko tam...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •