Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie Pomaranczowe okno w trakcie lotow testowych


    Polecamy

    Ktos wie po co to?


  2. #2
    Senior Screener
    Awatar schwefel

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dreamliner też coś takiego miał i wychodziły z tego jakieś czujniki.

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    ok dowiedzialem sie, w tym oknie montowana jest kamera ktora bada, w najwiekszym skrocie, jak pracuja skrzydla (ugiecie skrzydel)

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A można prosić o podanie źródła tej informacji? Chętnie bym o tym poczytał.

  5. #5
    Awatar moraw2008

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Witam,
    Nie chcę dublować tematu więc dopytam:

    Dlaczego w trakcie pierwszego lotu testowego A350 podwozie nie zostało schowane?
    Czy to względy bezpieczeństwa? jakieś warunki lotu testowego? a może chcieli mieć lepsze ujęcia w powietrzu ?

    Tutaj (5:10) The First A350 XWB Takes Off - With Cockpit Views - YouTube wyraźnie pada (jeśli dobrze to rozszyfrowałem):
    - Positive Climb
    - Gear stays down...

    Z czego to wynika?
    Pozdrawiam

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Łódź/Chełm

    Domyślnie

    Mężczyzna który prowadził relację z pierwszego startu chyba wspominał, że do FL100 podwozie jest wysunięte ze względów bezpieczeństwa, choć głowy uciąć sobie nie dam. Pewne jest, że o tym wspominał.

  7. #7
    Awatar Art-J

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    kapital sity Łorsoł

    Domyślnie

    Moraw, schowali schowali, tyle że później (jakieś pół godziny po starcie?). Generalnie to raczej z definicji w pierwszym locie podwozie albo chowa się późno, albo wcale, o czym decydują obie rzeczy przez Ciebie wspomniane (bezpieczeństwo i repertuar testów, jaki sobie akurat na ten lot panowie inżynierowie umyślili).

  8. #8

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Craviec Zobacz posta
    A można prosić o podanie źródła tej informacji? Chętnie bym o tym poczytał.
    Zrodla nie pisane FTE

    Co do chowania podwozia, wszystko zalezy od planu. Cala 'envelope' musi byc przetestowyna/sprawdzona do certyfikacji, maksymalne predkosci z podwoziem itp i tylko od producenta zalezy kiedy to zrobi.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •