To za 30 tysięcy można w ogóle gdziekolwiek polecieć?
M&M poinformował mnie łaskawie, że do końca września muszę zużyć swoje mile (30K) bo inaczej większa ich część odjedzie do krainy wiecznych łowów. Dla mnie to ostateczny znak, że trzeba się z M&M pożegnać. A że mile są, to przydałoby się na coś wykorzystać.
Odrobiłem zadanie domowe i sporo poszukałem. Znalazłem bardzo sympatyczne serwisy do wyszukiwania bilet nagród, jednak jak na złość nie wyszukam tam nic w LO.
Stąd pytanie do specjalistów: w czym najlepiej szukać biletów nagród?
Pozdrawiam!
AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA
AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA
AwardTravelr - Searching across all possibilities to make your frequent flyer miles work for you
a 30k mil można naprawdę sensownie wykorzystać, zwłaszcza, gdy nie wychodzimy z założenia "tylko bilet z mil i nic więcej". Jeśli napiszesz, w jakie rejony świata planujesz się wybrać, może coś podpowiemy.
AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA
PL-MUC-BOS są bardzo dobrze zgrane, w 11h na miejscu, 10h powrót. Zawsze słyszę jakieś Polskie głosy na pokładzie, a nawet jeden z pracowników LH się wita po naszemu.
Wypożyczamy autko i objazd po północy :-).
^^ korzystnie wychodzą auta za mile?
Jeśli masz zamiar polatać, to wewnętrzne w USA dobrze wychodzą, małe opłaty i wg taryfy wewnętrznej.
Jeśli czujesz, że wydawałbyś mile na siłę, to może jednak warto zaopatrzyć się w kartę i potrzymać mile na inną okazję, a przynajmniej ich część (jeśli karta nie wchodzi w grę)? Ile tych mil Ci przepada? 15k (a nawet 10, jeśli będziemy mieli farta) mil się zawsze może przydać, choćby po to, by za rozsądne pieniądze dolecieć do portu, z którego mamy tańsze połączenie, czy na bilet w jedną stroną na wakacjach.
Jeśli kończy się mniej niż 12,5k mil to na Twoim miejscu kupiłbym bilet open-jaw i pomiędzy portami one-way za mile.
Zakładki