Nie wiem, czy dobrze Cię rozumiem - zależy Ci na masach subtypów (np. 737-55D), konkretnych egzemplarzy (np. SP-LKA), czy o kompletne balance sheets? Każda z tych rzeczy znaczy co innego, a nie wiadomo o co Ci chodzi.
Nie widziałem, by ktokolwiek ujawniał. Przypuszczam, że dla większości firm to jednak materiał poufny (co najmniej klasy "tajemnica przedsiębiorcy"), jeśli mówimy o balance sheets/masach konkretnych maszyn.1. czy takie informacje sa jawne/upubliczniane?
Znając subtyp, z reguły da się znaleźć dane producenta (które sprawdzają się z dokładnością rzędu +/- 1%).
Każdy operator u swoich dyspozytorów oraz w technice ma swoje dane. Analogiczne papiery ma zapewne dostawca. Nikt trzeci raczej nie ma dostępu.2. czy ktos zna jakies zrodla takich informacji poza firmami dispatcherskimi? (mozna by policzyc z flight planu - zrodla flight planow?)
Pozdrawiam, Adam
Zakładki