Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Kształt wingletów


    Polecamy

    Właśnie, od czego on zależy? W airbusach są inne, w boeingach inne:
    A330
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5947803
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6101084
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6126045
    B747 ma podobne do airbusowskich
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=339480
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5829408
    B737 mają zupełnie inne, dużo bardziej podwinięte:
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5893030
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6008676
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5642280
    B757:
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5737688
    MD-11:
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=369401

    Teraz pojawia się pytanie, jeśli winglety pełnią w obu samolotach te same funkcje, to która konstrukcja (i dlaczego) jest lepsza?

    Można zauważyć tylko, że w dużych (A340, A330, B747) są mniejsze i mniej wygięte, a w małych (737, E70) są większe i prawie pionowe.
     

  2. #2
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK
    no risk, no fun ;D

     

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •