-
Kształt wingletów
Polecamy
Właśnie, od czego on zależy? W airbusach są inne, w boeingach inne:
A330
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5947803
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6101084
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6126045
B747 ma podobne do airbusowskich
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=339480
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5829408
B737 mają zupełnie inne, dużo bardziej podwinięte:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5893030
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6008676
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5642280
B757:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5737688
MD-11:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=369401
Teraz pojawia się pytanie, jeśli winglety pełnią w obu samolotach te same funkcje, to która konstrukcja (i dlaczego) jest lepsza?
Można zauważyć tylko, że w dużych (A340, A330, B747) są mniejsze i mniej wygięte, a w małych (737, E70) są większe i prawie pionowe.
-
Polecamy
no risk, no fun ;D
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki