Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 48
  1. #1
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Jaki jest koszt leasingu 737.


    Polecamy

    Chodzi mi o koszta leasingu boeinga 737 , w wersji 300 oraz 700.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  2. #2
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jakiego leasingu? Bo kwoty beda sie zasadniczo roznic.

  3. #3
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    No leasingu np na 2 lata,A jakie są rodzaje leasingu
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  4. #4
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk
    No leasingu np na 2 lata,A jakie są rodzaje leasingu
    Z zaloga lub same maszyny 8)

  5. #5
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Leasing: suchy i mokry,
    koszt leasingu (miesięczny) jednego B767 to ok. 200.000 $, no więc analogicznie koszt leasingu 737 to w przybliżeniu ok. 100.-150.000 $
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Na 2 lata ciezko. Preferowane sa dluzsze okresy.

    Leasing "suchy":
    Wersja 300 to $140-$190k/m
    Wersja 700 to $270-$320k/m

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NS

    Domyślnie

    http://www.aviationindustrygroup.com...fm?format=1879

    Tutaj masz pare cyferek, może nie jest to jakieś bardzo obiektywne, jednak powinno dać Ci rozeznanie niejako.

  8. #8
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Na 2 lata ciezko. Preferowane sa dluzsze okresy.

    Wersja 300 to $140-$190k/m
    Wersja 700 to $270-$320k/m
    To sa ceny tylko za leasing samolotu, czy za leasing samolot+zaloga?

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec
    koszt leasingu (miesięczny) jednego B767 to ok. 200.000 $
    20 letni -200 i nie ER moze. Niestety 300ER w dobrym stanie to ponad 400k.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Na 2 lata ciezko. Preferowane sa dluzsze okresy.

    Wersja 300 to $140-$190k/m
    Wersja 700 to $270-$320k/m
    To sa ceny tylko za leasing samolotu, czy za leasing samolot+zaloga?
    Leasing suchy to sam samolot.

  11. #11
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Na 2 lata ciezko. Preferowane sa dluzsze okresy.

    Leasing "suchy":
    Wersja 300 to $140-$190k/m
    Wersja 700 to $270-$320k/m
    k/m-czyli miesięcznie tak
    To na jaki okres linie leasingują najczęściej samoloty typu 737 , bez załogi.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Tak, miesiecznie. Do tego dochodza oplaty za maintenance uzaleznione od utylizacji samolotu.

    Stare samoloty typowo na 4-8 lat, nowe nawet na 12.

  13. #13
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ok dzięki za informacje.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A jaki jest koszt takiego samolotu?
    Piotr

  15. #15
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pgoral
    A jaki jest koszt takiego samolotu?
    ze strony Boeinga (w mln $):

    737-600 50.0 -- 57.0
    737-700 57.0 -- 67.5
    737-800 70.5 -- 79.0
    737-900ER 74.0 -- 85.0
    no risk, no fun ;D


  16. #16

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Hmmmm no to -700 leasing 270..320 k$/m

    300k$*12 miesięcy to 3.6 mln $ rocznie
    3.6*20 lat to 72 mln dolarów.


    To mi się nie zgadza. Przecież 20-letni samolot pewno będzie tańszy. Jakoś ten leasing wychodzi mi za tanio.



    Nie wiem czy to dobry temat do zadawania takiego pytania - ale jaki jest sens sprzedawania bardzo tanich biletów? Mam wrażenie, że jak kupię bardzo tanie bilety to nie pokryją one kosztów paliwa. Czy to błędne wrażenie?

    Ile więcej paliwa zużywa taki Boeing np. 737-800 czy A320 jak jest tonę cięższy? Jak w ogóle wychodzą koszty paliwa na przeloty?


    Czy zdarza się, że samolot lecąc na trasie europejskiej np. do Polski tankuje raz i potem nie tankuje już przed trasą powrotną - czy to niespotykane? Czy są a jeżeli tak to jakie różnice ceny paliwa między lotniskami? A między krajami? Czy są to duże różnice? Czy ekonomicznie uzasadnione byłoby zabieranie paliwa w dwie strony, czy też większe zużycie paliwa zniweluje różnicę ceny?
    Piotr

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Pewnie co do tanich biletów chodzi ci o linie LC np. Ryanair. Wierz mi że wszystkie linie z FR na czele mają mnóstwo dodatkowych opłat dzięki którym wychodzą na duuużego plusa

    ps.
    Gdzieś już to chyba było omawiane?

  18. #18
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Poza tym tanich biletów jest ograniczona ilość na każdym locie.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  19. #19

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jakie masz na myśli opłaty? Zakładam, że kupuję bilet z wyprzedzeniem i nie są to święta ani jakiś inny specjalny dzień. Więc koszt jego jest podejrzanie mały. Np. w takim FR płacę kilkadziesiąt zł za bilet (albo nawet 1 zł) i około 50 zł opłat lotniskowych (albo nawet 25 - tak jak w aktualnej promocji). Nie biorę walizki. Nie wynajmuję samochodu, za nic w ogóle więcej nie płacę. Nie kupuję ani kawy ani soczku ani kanapki. Nie jestem dzieckiem co jak wsiada do samochodu albo samolotu to musi od razy zacząć jeść i wytrzymuje spokojnie dwie godziny lotu bez jedzenia. A nawet jeżeli nie to i tak nie jest ono znowu aż tak drogie jak na samolot.
    Potem płacę niewiele mniej za autobus by się wydostać z lotniska. Ale to już nie linia lotnicza zarabia.

    I teraz się zastanawiam jak to się ma do zwiększenia kosztu przelotu samolotu, że ja lecę? Ogólnie jaka jest idea sprzedawania z dużym wyprzedzeniem biletów w tak niskich cenach? Przecież jak bym nie mógł polecieć za 70 zł to bym wybrał za 100 zł. A jak bym nie mógł za 100 zł to bym wybrał za 150. Rozumiem, że każda linia chce przejąć pasażerów konkurencji, ale czy coś na tym wtedy zarabia?


    Co do tych dyskusji o cenach to właśnie nie wiem czy ten watek jest prawidłowy. Ale bardziej chce wiedzieć jaki jest rzeczywisty koszt mojego lotu. Paliwo, piloci, samolot, opłaty dla lotnisk i za przelot (starałem się od największych - ale nie wiem czy dobrze ułożyłem. Bo ile naprawdę płacę to wiem , a ile to kosztuje? Cały czas mam wrażenie, że płacę za mało.
    Piotr

  20. #20
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez pgoral
    Bo ile naprawdę płacę to wiem , a ile to kosztuje? Cały czas mam wrażenie, że płacę za mało.
    Ja juz raz pisalem o tm. Jak chcesz znac prawdziwe "koszta" twojego przelotu (samolot, obsluga, paliwo, naprawy, reklama, itp.) to licz okolo 8 US centow na jedno siedzenie na jedna mile. A wiec przykladowo na trasie 1600 km = 1000 mil twoj przelot kosztuje ich $80. I jak ktos napisal - nie kazdy w samolocie placi taka sama cene - sa tacy co placa wiecej bo kupili pozniej, itp., od tego jest marketing.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •