-
Jakie są różnice między klasą pierwszą a biznes?
Polecamy
-
No pierwsza różnica to to, że na pewno masz więcej miejsca, bo o ile myślę to możesz tam rozłożyć siedzenie w łóżko długości 2 m.
W Singapore Airlines są łóżka już.
Na pewno lepszy serwis. Jeśli zbierasz mile np. w M&M to ich dostaniesz dużo więcej ;D Masz mniej współpasażerów. Nie czekasz w długiej kolejce do Check-In - u . Jak widziałem na lotnisku w MUC to nawet jak masz kolejkę to kontroli bezpieczeństwa to możesz sobie poczekać na wygodnej skórzanej kanapie ;D Oczywiście stanowiska do kontroli bezpieczeństwa były zarówno osobne dla Business jak i dla First Class. A przede wszystkim podstawową różnicą jest cena ;D I wiele innych tym podobnych .. ;D
-
Warunki taryfy. Można bezpłatnie zmienić datę wylotu/powrotu i wiele innych udogodnień. Wszystko zależy od linii. Masz jakiś konkretny przykład? (poza LOT w E70? )
-
ModTeam
Zamieszczone przez
kondziu
(poza LOT w E70?
)
LOT nie ma pierwszej klasy. Co poza możliwością zmian na bilecie jest w first? Większy wybór alkoholi i posiłków?
Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.
-
ModTeam
Poza ilością miejsca i wyższym komfortem masz mnóstwo różnych "bonusów". W Singapurze np. posiłki jadasz na zastawie od Versace, otrzymujesz piżamkę Versacego do spania i możesz ją zabrać ze sobą, na lotniska co niektóre dowozi Cię z hotelu limuzyna itp. (info z ulotki Singa z przed dwóch lat). Nade wszystko jednak masz doskonale łechtanie ego, oddzielenie od "szaraków" itp
-
Chesz przystawke z najlepszego czarnego rosyjskiego kawioru popijana jakims gatunkowym szampanem - tylko w 1-ej.
-
-
Polecamy
Czasem pierwsza klasa w jednej lini ma gorsze fotele niż business w innej. To nie jest kryterium. Główna różnica to (po za ceną) to podejście do klienta. Większa prywatność, bardziej wypasione posiłki, no i nieporównywalny wyższy poziom obsługi na lotniskach, czyli wspomniane już limuzyny na niektórych lotniskach, a nawet oddzielne terminale (FRA).
Pierwszą klasa sie lata dla prestizu, latają nią głównie ludzie z duża kasą, ale którzy nie lataja zbyt często (bo wtedy mieliby własny samolot). Podobno spory procent to czesto latający pasażerowie businessu, którzy robią sobie upgrady za mile i biorą bilety za mile na wakacje. Czyli jednym słowem bogaci fanatycy latania.
http://www.flyertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=495 - na tym forum o Miles&More jest masa takich maniaków, mozna poczytać o pierwszej klasie w LH, LX itp.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki