Airbus A340 ( wersje -200, -300, -500, -600), Airbus A380 (wersja -800), Boeing 707, Boeing 747 (wersje -100, -200, -300, -400), Douglas DC-8 (w roznych wersjach), no i cala masa rosyjskich Ilyushin'ow, Antonow'ow
Avro RJ-85, Ił-62, Ił-76, Ił-86, Ił-96, An-124, Dash-7, L-100, C-130 i jeszcze sporo innych... Jaki jest powód takiego pytania?
Jeszcze dodam od siebie Avro i Dash'a 7.
EDIT: Kolega był pierwszy
Chcę zrobić małe zestawienie czterosilnikowców używanych we współczesnym lotnictwie.Zamieszczone przez PZl Belfegor
kurcze, nie wiedzialem ze 707 jeszcze lataja...
gabec, gdybys mogl powiedziec jakie linie go uzywaja jesli wiesz...
ja np. bardzo lubie 707, i nawet szukalem u cioci wikipedii kto ich uzywa i wyszlo ze z tych najwiekszych l.l. to nikt.
no co do OBECNIE latających to nieźle z fantazją pojechaliście
Magnum 707 lata dla SAHA AIR oraz kilka w prywatnych rękach np. John Travolta ale są inne ładniejsze niż jego oraz wydaje mi sie ze dla BETA CARGO powinien jeden latać. Oczywiście wiele jeszcze lata jako kc-135 lub E3 oraz niektóre kraje mają 707 jako swoje rządowe samoloty pozdrawiam
Oj, to oczywiste ze z najwiekszych linii lotniczych nikt nie bedzie latal takimi wiekowymi maszynami. Generalnie samoloty tego typu wykorzystywane sa jako wszelkiego rodzaju "Air Force/Government" - maszyny rzadowe, np: Chile - Air Force, Mali Government, Spain Air Force, Israel Air Force itd . Jest tez chyba kilka prywatnych egzemplarzy.Zamieszczone przez magnum
Jeszcze jest malutki BAE 146 (pasazerski) wydajacy niesamowity odglos podczas wznoszenia
to ze jako wojskowe to wiadomo, ale np. ze saha ma az 3 707 to dziwi. swoja droga ubogo pomalowane...
a dlaczego avro ma aż 4 silniki, skoro to taki mały samolot i jaka idea przyświecała jego twórcom
Zakładki