Nikt z was nie pomyślał jak to zapisywać ?
Film ma jakiś sens w bardzo wysokiej jakości plus podczerwień na noc czyli koszt kamery nie w setkach a przynajmniej 30,000 $ plus koszty modyfikacji. Jak film będzie w wysokiej jakości ( do tego z np 3 kamer ) to na czym to zapisać ? aby to miało sens to dochodzi instalacja 3 skrzynki czyli poza CVR i FDR dochodziłby Video Recorder) zapis danych przynajmniej z 2-3 lotów ? trzeba wsadzić tam coś co albo zrobi kompresje ale wtedy tracimy jakość albo dysk(nie optyczny) z 1TB ( sorry ale w lotnictwie to będzie przeogromny koszt ( na chwilę obecną oczywiście)
Finalnie pozostaje pytanie w jakim celu ? Nagrywanie na zewnątrz ma mały sens bo widać skutki nie przyczyny np oderwanie steru, klapy spojler etc ale nie przyczynę. Przyczyny uzyskujemy z analizy parametrów. Ludzie lubią filmy bo wszystko widać tylko zapominają że akurat ludzkie oko daje się zmanipulować przez najprostsze procesy w mózgu :)
Nagrywanie wewnątrz ? ponownie co daje film na którym widzimy Kapitana pocącego się w sytuacji krytycznej ? Z parametrów wiemy że wcisnął guzik X Y . Na filmie widzimy że go dotknął ?
Podsumowanie jest chyba proste . Ogromne koszty niewspółmierne do jakości uzyskiwanych danych.
( Poza tematem: jedyne filmy jakie ktoś nagrywa na pokładach a właściwe pod to operatorzy którzy instalują kamery w swoich Cargo i faktycznie odtwarzają aby wyłapywać nieuczciwy personel)