Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: AN-124-100-150

  1. #1
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie AN-124-100-150


    Polecamy

    Witam
    Niedawno do wrocławia przyleciał rusłan który z daleka wyglądał tak jak inne rusłany. Przy oglądaniu zdjęć zauważyłem pewien szczegół: w nazwie były dodatkowe cyferki "-150". Poszukałem zdjęć tego samolotu na jetphotos i okazało się że tych zdjęć bardzo mało (kilka). Czy ktoś mógłby mi powiedzieć o co chodzi z tym samolotem??

  2. #2
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    coś takiego znalazłem

    New model of heavy transport aircraft AN-124-100-150 "Ruslan" passed certificate testing

    At the final stage of the trial, a piloting-and-navigation system (PNS) was put on the test.

    The purpose was to make sure it meets the requirements of basic and accurate zonal navigation (B-RNAV and P-RNAV) when performing terminal taking-off and arrival procedures to European airports, where these procedures are certified and should be performed by means of zonal navigation method.
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  3. #3
    Awatar Huberts

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA/ W-WA GROCHÓW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gregor
    coś takiego znalazłem

    New model of heavy transport aircraft AN-124-100-150 "Ruslan" passed certificate testing

    At the final stage of the trial, a piloting-and-navigation system (PNS) was put on the test.

    The purpose was to make sure it meets the requirements of basic and accurate zonal navigation (B-RNAV and P-RNAV) when performing terminal taking-off and arrival procedures to European airports, where these procedures are certified and should be performed by means of zonal navigation method.
    Modyfikacji został poddany Rusłan o reg-u RA-82078.Tutaj fotka tej samej maszyny przed modyfikacją a tutaj po.
    Co ciekawe po klinięciu na numer seryjny tego samolotu na jp.net pojawiają się dwie różne maszyny. Ten drugi to RA-82075 linii Polet Flight.

    Pozdro.

  4. #4
    Awatar kajmat

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Wg informacji na stronie www.antonov.com (niestety tylko po rosyjsku) podstawowe różnice między -100 a -150 to m.in.:
    - wzrost masy użytecznej (ładunku płatnego) ze 120 do 150 t;
    - zasięg z ładunkiem 120 t zwiększony ze 4650 km do 5400 km;
    - wydłużony resurs i okresy między przeglądowe;
    - zmodernizowana awionika;
    - załoga zmniejszona z 6 do 4 osób;
    - zainstalowany system СРППЗ-2000 (EGPWS).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •