Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree13Likes
  • 2 Post By DeeSmont
  • 1 Post By stawka
  • 7 Post By krisnypoland
  • 1 Post By qwaseq
  • 1 Post By krisnypoland

Wątek: B787 - dym pod silnikami

  1. #1
    Awatar mux84

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie B787 - dym pod silnikami


    Polecamy

    Czy to normalne, że silniki dreamlinera dymią tak sobie pod spodem? (lewy też dymił, ale w cieniu nie widać)

    [IMG][/IMG]

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    WAW/RDO

    Domyślnie

    Normalne. Drenaż oleju
    egon.olsen and T0pek like this.

  3. #3
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    To ile one oleju na setkę spalają?
    W A350 też tak dymi...
    05_15.jpg
    Canonier likes this.
    EOS 60D + C100-400LII + C24-105L + GIANT OCR7 / KR-5289W :) EPKK

  4. #4
    krisnypoland
    Goście

    Domyślnie

    Jest to normalne zjawisko zwlaszcza przy malych obrotach silnika. Dym wydostajacy sie jest z tak zwanego odpowietrznika ( oil breather) ktory ma na celu utrzymanie cisnienia oleju w komorach lozysk poprzez uszczelki weglowe i cisnienie powietrza z kompresora. A jesli chodzi o spalanie oleju w B787 to jest to okolo 200 ml na godz.
    Ostatnio edytowane przez Quantas ; 19-05-2016 o 08:03 Powód: Ort poprawione.

  5. #5
    Awatar qwaseq

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krisnypoland Zobacz posta
    A jesli chodzi o spalanie oleju w B787 to jest to okolo 200 ml na godz.
    Ale szmelc toż to spala więcej oliwy na 1000km niż mój zagazowany 10-cioletni grat
    suszykuba likes this.
    - EVA67 report heading
    - Yes sir, we are happy :)

  6. #6

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qwaseq Zobacz posta
    Ale szmelc toż to spala więcej oliwy na 1000km niż mój zagazowany 10-cioletni grat
    Podejrzewam, że jakbyś postawił silniki samochodowe w ilości zapewniającej ciąg (moc) analogiczną do takiego Trenta z b788 to nawet najnowsze tsi czy inne tce by zżarło wielokrotnie więcej oleju na te 1000 km

  7. #7
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Phi, dym pod silnikami. Weselszy jest dym (dobra, para) z klimatyzacji.
    tropiki to moze rozumiem, ale pozna jesien w Londynie?


  8. #8
    krisnypoland
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qwaseq Zobacz posta
    Ale szmelc toż to spala więcej oliwy na 1000km niż mój zagazowany 10-cioletni grat
    Myśle ze 200 ml na godz przy 30000 koni mechanicznych to nic
    pgoral likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie

    Tym bardziej, że słyszłem o oplach, które na 1000 km litr oleju wciągały.

  10. #10

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    0.7 litra na 1000 km to widziałem napisane w instrukcji Astry bodajże
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  11. #11
    Awatar mux84

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    0.7 litra na 1000 km to widziałem napisane w instrukcji Astry bodajże
    0.7 litra na 1000 km to już mikstura prawie jak do dwusuwa ale rzeczywiście opel przewidywał takie "normy" pod koniec lat '90. W rzeczywistości nie wiem jak to w innych wyglądało, ale mój 2.0 DTI wypijał około litra od wymiany do wymiany (15000 km).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •