Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie Rotacja samolotu - czy modyfikuje się w zależności od bieżących potrzeb


    Polecamy

    Nie chodzi mi o planowe modyfikacje, bo jest to sprawa oczywista. Raczej o jednorazową modyfikacje rotacji. Np jeden lot jest poważnie opóźniony i wiadomo, że ten samolot musi jeszcze obsłużyć 4 odcinki. A mamy maszynę którą powinna poleciec dzisiaj jeszcze dwa odcinki (np dłuższe). Czy na przykład linia decyduje, aby zrobić podmiankę i te cztery odcinki "oblecieć" o czasie, kosztem innej trasy?

    Przepraszam za zawiły opis, ale wydaje mi sie, że wiadomo o co chodzi.

  2. #2
    pitekman
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Oczywiście. Wszystko zależy od procedur, bardziej - polityki jakości danego przewoźnika.

    Ryan np. po lądowaniu na zapasowym, po chwili startuje do destynacji poprzedniego lotu, ale jako lotnisko zapasowe wybiera descynację (najczęściej baze samolotu) kolejnego odcinka. I często się zdarza, że wracają na pusto. A więc na przykład:

    1. Lot Stansted - Rzeszów, lądowanie w Krakowie.
    2. Na pusto lot Kraków - Rzeszów, w planie lotu Stansted jako lotnisko zapasowe. Lecą do Stansted, nie obsługując odcinka.

    Wprawdzie nie jest to stricte omówiona przez Ciebie sytuacja, ale podobna.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •