-
Rotacja samolotu - czy modyfikuje się w zależności od bieżących potrzeb
Polecamy
Nie chodzi mi o planowe modyfikacje, bo jest to sprawa oczywista. Raczej o jednorazową modyfikacje rotacji. Np jeden lot jest poważnie opóźniony i wiadomo, że ten samolot musi jeszcze obsłużyć 4 odcinki. A mamy maszynę którą powinna poleciec dzisiaj jeszcze dwa odcinki (np dłuższe). Czy na przykład linia decyduje, aby zrobić podmiankę i te cztery odcinki "oblecieć" o czasie, kosztem innej trasy?
Przepraszam za zawiły opis, ale wydaje mi sie, że wiadomo o co chodzi.
-
Polecamy
Oczywiście. Wszystko zależy od procedur, bardziej - polityki jakości danego przewoźnika.
Ryan np. po lądowaniu na zapasowym, po chwili startuje do destynacji poprzedniego lotu, ale jako lotnisko zapasowe wybiera descynację (najczęściej baze samolotu) kolejnego odcinka. I często się zdarza, że wracają na pusto. A więc na przykład:
1. Lot Stansted - Rzeszów, lądowanie w Krakowie.
2. Na pusto lot Kraków - Rzeszów, w planie lotu Stansted jako lotnisko zapasowe. Lecą do Stansted, nie obsługując odcinka.
Wprawdzie nie jest to stricte omówiona przez Ciebie sytuacja, ale podobna.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki