-
-
ModTeam
Temat wałkowany wiele, wiele razy. Odpowiedzi może być wiele, ale bliska prawdy choć lekko z przymrużeniem oka jest taka że ktoś kiedyś się w tym systemie się pogubił i tak już zostało. Normalne jest że bilet np. z FRA przez CDG do JFK jest tańszy niż CDG-JFK mimo że z Paryża do Nowego Jorku i z powrotem lecimy dokładnie tym samym lotem. Generalnie chodzi o to że linie w ten sposób promują klientów z obcych miast lecących przez ich hub.
-
dzieki za odpowiedz, podejrzewam ze bylo, ale nie wymyslilem slow kluczowych aby znalezc to na forum..., masz moze linki do watkow na ten temat?
-
Polecamy
Troche inna sprawa, ale dziedzina ta sama: to, ze rejs bezposredni z A do B kosztuje wiecej niz rejs z A do B z przesiadką w C, moge zrozumiec (placi sie za komfort bezposredniego lotu - chociaz przy dluzszych trasach przesiadka, niby przedluzajaca podroz, pozwala jednak rozprostowac nogi, i przypomniec sobie, jak sie czlowiek nazywa ). Natomiast to, ze rejs z przesiadką kosztuje $180, a bezposredni $700 (sprawdzalem ostatnio pewną trase w Stanach), jest juz jednak przesadą...
Ale nie ma reguly: na niektorych trasach w Stanach jest tak, ze bezposredni lot jest najtanszy (przy przesiadkach pewnie taryfa jest ta sama, a dodają sie kolejne oplaty lotniskowe), a na innych im wiecej przesiadek, tym taniej. Czyli im wiecej rejsow (takze oplat lotniskowych), tym taniej. Obawiam sie, ze zwykla dwuwartosciowa logika moze tu nie miec zastosowania...
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki