A w KTW zawsze z buta się idzie czy mają autobusy :>??
A w KTW zawsze z buta się idzie czy mają autobusy :>??
I zabawnie wyglada, jak autobus z pasazerami robi tylko zakrecik na 30 m i podjezdza do samolotu LH, do ktorego kazdy moglby pojsc pieszo...Zamieszczone przez petter
To masz slaba wyobraznie. Na wielu europejskich lotniskach wlasnie tak jest, szczegolnie tam, gdzie dominuja LCC. I nikt nie "biega po plycie lotniska w poszukiwaniu samolotu", tylko wszystko jest ladnie zorganizowane przez personel i zagrody. Idealnym tego przykladem jest Hahn lub Girona.Zamieszczone przez petter
Nie znaczy, że zawsze podstawiają autobusy dla tych 30 m.Zamieszczone przez stenus
Ja tam wolę iść niż jechać
Zapewne nie bo Alitalia Express jest co prawda inną firmą ale jest tylko i wyłącznie operatorem dla "zwykłej" Alitalii, i Alitalia jest w 100% ich właścicielem.Zamieszczone przez Sebek1994
No i w związku z tym wpadłem ostatnio na genialny w swej prostocie pomysł,Zamieszczone przez stenus
na "Priority Boarding". Ludzie biegną do tego autobusu jak kot z pęcherzem, a ja
spokojnie wsiadam...ostatni W związku z tym do samolotu wchodzę
jako jeden z pierwszych.
--
Leszek A. Szczepanowski
\Zamieszczone przez twinsen
Tu musisz tak wyczuc, zeby wsiasc jako jeden z ostatnich do pierwszego autobusu :-)
Generalnie, za taki "priority boarding" powinno sie linie zaskarzyć gdyż biora pieniadze za darmo. Ale oczywiscie maja one specjalna klauzule pod ta opcja. Wedlug mnie powinien byc specjalny transport dla priority/czy rodzin z malymi dziecmi. Glupio to wyglada na takich lotniskach jak KTW czy KRK jak matka z dwojka malych dzieci idzie do samolotu a przed schodlkami odpycha ja mlodzian o niezbyt wysublimowanym umysle pobrzekujac reklamoweczka "baltona" z dodatkowym paliwem na droge.
Nie wiem. Ale jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Widocznie bardziej się opłaca dzielenie na kilka spółek. Nie tylko LOTowi i Alitalii, także Lufthansie (Lufthansa Regional, Air Dolomiti, Eurowings itd), Air France (Britair), KLM (Cityhopper), Austrian (Tirolean), Iberii (Air Nostrum) i wielu innymA euroLot dlaczego nie lata pod nazwą LOT?
Pzdr.
No tak. Zawsze mozna dwa razy wiecej znajomych obsadzic w administracji...Zamieszczone przez smuti
Takie rozczłonkonie ma swoje plusy i minusy. Podwójna administracja jest na pewno minusem, ale mając dwie spółki można całkiem przyjemnie manewrować kosztami i podatkami (aż byłem zdziwiony ile można w ten sposób zaoszczędzić). Oczywiście zalet i wad możnaby wypisać całą listę, ale jak widać opłaca się to, skoro linie stosujątakie rozwiązania. Natomiast jeżeli powstaje nowa spółka to musi się ona zgodnie z prawem nazywać inaczej, dlatego jest Alitalia Express, Eurolot itp.
Jeszcze British Airways Cityflyer, American Eagle Airlines, Contact Air i wiele innychZamieszczone przez smuti
Hmmm, a z Contact Air jest tak samo, jak euroLot z LOTem? Bo Contact Air jest częścią Lufthansy Regional, a Lufthansa Regional częścią Lufthansy Lufthansa Regional też tak zrobiła, żeby zaoszczędzić?
Pzdr.
Zakładki