Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 49

Wątek: Linie

  1. #21
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Samoloty tanich linii stają przy rękawach - wszystko zalęzy od lotniska i linii. Rękawy są po prostu droższe od autobusu.
    W Madrycie i Alicante to nawet Ryanair staje przy rekawach i ... pasazerowie nimi wchodza i wychodza.

    A tak na marginesie, to piechotka jest jeszcze tansza od autobusu. hihihih

  2. #22

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    A w KTW zawsze z buta się idzie czy mają autobusy :>??

  3. #23
    Awatar petter

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT/R.Śl

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    czy mają autobusy :> ??
    Mamy autobusy
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  4. #24
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    czy mają autobusy :> ??
    Mamy autobusy
    I zabawnie wyglada, jak autobus z pasazerami robi tylko zakrecik na 30 m i podjezdza do samolotu LH, do ktorego kazdy moglby pojsc pieszo...

  5. #25
    Awatar petter

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT/R.Śl

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    czy mają autobusy :> ??
    Mamy autobusy
    I zabawnie wyglada, jak autobus z pasazerami robi tylko zakrecik na 30 m i podjezdza do samolotu LH, do ktorego kazdy moglby pojsc pieszo...
    Może i zabawnie, ale osobiście wole żeby wszyscy jechali te 30m autobusem bo jakoś sobie tego nie wyobrażam żeby ludzie tak sobie biegali po płycie szukając samolotu
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  6. #26
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    czy mają autobusy :> ??
    Mamy autobusy
    I zabawnie wyglada, jak autobus z pasazerami robi tylko zakrecik na 30 m i podjezdza do samolotu LH, do ktorego kazdy moglby pojsc pieszo...
    Może i zabawnie, ale osobiście wole żeby wszyscy jechali te 30m autobusem bo jakoś sobie tego nie wyobrażam żeby ludzie tak sobie biegali po płycie szukając samolotu
    To masz slaba wyobraznie. Na wielu europejskich lotniskach wlasnie tak jest, szczegolnie tam, gdzie dominuja LCC. I nikt nie "biega po plycie lotniska w poszukiwaniu samolotu", tylko wszystko jest ladnie zorganizowane przez personel i zagrody. Idealnym tego przykladem jest Hahn lub Girona.

  7. #27

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    czy mają autobusy :> ??
    Mamy autobusy
    I zabawnie wyglada, jak autobus z pasazerami robi tylko zakrecik na 30 m i podjezdza do samolotu LH, do ktorego kazdy moglby pojsc pieszo...
    Może i zabawnie, ale osobiście wole żeby wszyscy jechali te 30m autobusem bo jakoś sobie tego nie wyobrażam żeby ludzie tak sobie biegali po płycie szukając samolotu
    To masz slaba wyobraznie. Na wielu europejskich lotniskach wlasnie tak jest, szczegolnie tam, gdzie dominuja LCC. I nikt nie "biega po plycie lotniska w poszukiwaniu samolotu", tylko wszystko jest ladnie zorganizowane przez personel i zagrody. Idealnym tego przykladem jest Hahn lub Girona.
    Nie znaczy, że zawsze podstawiają autobusy dla tych 30 m.

  8. #28

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Ja tam wolę iść niż jechać

  9. #29

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Aha, czyli jak ALITALIA zbankrutuje to ALITALIA EXPRESS będzie dalej funkcjonowała?


  10. #30

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebek1994
    Aha, czyli jak ALITALIA zbankrutuje to ALITALIA EXPRESS będzie dalej funkcjonowała?
    Zapewne nie bo Alitalia Express jest co prawda inną firmą ale jest tylko i wyłącznie operatorem dla "zwykłej" Alitalii, i Alitalia jest w 100% ich właścicielem.

  11. #31
    Awatar twinsen

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    czy mają autobusy :> ??
    Mamy autobusy
    I zabawnie wyglada, jak autobus z pasazerami robi tylko zakrecik na 30 m i podjezdza do samolotu LH, do ktorego kazdy moglby pojsc pieszo...
    No i w związku z tym wpadłem ostatnio na genialny w swej prostocie pomysł,
    na "Priority Boarding". Ludzie biegną do tego autobusu jak kot z pęcherzem, a ja
    spokojnie wsiadam...ostatni W związku z tym do samolotu wchodzę
    jako jeden z pierwszych.
    --
    Leszek A. Szczepanowski


  12. #32
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez twinsen
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez petter
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    czy mają autobusy :> ??
    Mamy autobusy
    I zabawnie wyglada, jak autobus z pasazerami robi tylko zakrecik na 30 m i podjezdza do samolotu LH, do ktorego kazdy moglby pojsc pieszo...
    No i w związku z tym wpadłem ostatnio na genialny w swej prostocie pomysł,
    na "Priority Boarding". Ludzie biegną do tego autobusu jak kot z pęcherzem, a ja
    spokojnie wsiadam...ostatni W związku z tym do samolotu wchodzę
    jako jeden z pierwszych.
    \

    Tu musisz tak wyczuc, zeby wsiasc jako jeden z ostatnich do pierwszego autobusu :-)
    Generalnie, za taki "priority boarding" powinno sie linie zaskarzyć gdyż biora pieniadze za darmo. Ale oczywiscie maja one specjalna klauzule pod ta opcja. Wedlug mnie powinien byc specjalny transport dla priority/czy rodzin z malymi dziecmi. Glupio to wyglada na takich lotniskach jak KTW czy KRK jak matka z dwojka malych dzieci idzie do samolotu a przed schodlkami odpycha ja mlodzian o niezbyt wysublimowanym umysle pobrzekujac reklamoweczka "baltona" z dodatkowym paliwem na droge.

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    Cytat Zamieszczone przez Sebek1994
    Aha, czyli jak ALITALIA zbankrutuje to ALITALIA EXPRESS będzie dalej funkcjonowała?
    Zapewne nie bo Alitalia Express jest co prawda inną firmą ale jest tylko i wyłącznie operatorem dla "zwykłej" Alitalii, i Alitalia jest w 100% ich właścicielem.
    "Trochę" się spóźniłem, ale dopiero mi teraz na myśl przyszło, jak przeczytałem pewnien temat. To skoro Alitalia jest w 100% właścicielem Alitalii Express, to czemu Alitalia Express nie lata pod nazwą Alitalia?
    Pzdr.


  14. #34
    Awatar smuti

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Lubin (EPLU)

    Domyślnie

    Pewnie z tego samego powodu dla którego euroLOT nie lata pod nazwą LOT
    Pozdrawiam,
    Smuti


  15. #35

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez smuti
    Pewnie z tego samego powodu dla którego euroLOT nie lata pod nazwą LOT
    A euroLot dlaczego nie lata pod nazwą LOT?
    Pzdr.


  16. #36
    Awatar smuti

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Lubin (EPLU)

    Domyślnie

    A euroLot dlaczego nie lata pod nazwą LOT?
    Pzdr.
    Nie wiem. Ale jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Widocznie bardziej się opłaca dzielenie na kilka spółek. Nie tylko LOTowi i Alitalii, także Lufthansie (Lufthansa Regional, Air Dolomiti, Eurowings itd), Air France (Britair), KLM (Cityhopper), Austrian (Tirolean), Iberii (Air Nostrum) i wielu innym
    Pozdrawiam,
    Smuti


  17. #37
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez smuti
    Widocznie bardziej się opłaca dzielenie na kilka spółek.
    No tak. Zawsze mozna dwa razy wiecej znajomych obsadzic w administracji...

  18. #38

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Takie rozczłonkonie ma swoje plusy i minusy. Podwójna administracja jest na pewno minusem, ale mając dwie spółki można całkiem przyjemnie manewrować kosztami i podatkami (aż byłem zdziwiony ile można w ten sposób zaoszczędzić). Oczywiście zalet i wad możnaby wypisać całą listę, ale jak widać opłaca się to, skoro linie stosujątakie rozwiązania. Natomiast jeżeli powstaje nowa spółka to musi się ona zgodnie z prawem nazywać inaczej, dlatego jest Alitalia Express, Eurolot itp.

  19. #39
    Awatar smuti

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Lubin (EPLU)

    Domyślnie

    No właśnie na myśli miałem te manipulacje podatkowe. Większosc dużych firm tak robi, nie tylko linie lotnicze.
    Pozdrawiam,
    Smuti


  20. #40

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez smuti
    A euroLot dlaczego nie lata pod nazwą LOT?
    Pzdr.
    Nie wiem. Ale jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Widocznie bardziej się opłaca dzielenie na kilka spółek. Nie tylko LOTowi i Alitalii, także Lufthansie (Lufthansa Regional, Air Dolomiti, Eurowings itd), Air France (Britair), KLM (Cityhopper), Austrian (Tirolean), Iberii (Air Nostrum) i wielu innym
    Jeszcze British Airways Cityflyer, American Eagle Airlines, Contact Air i wiele innych
    Hmmm, a z Contact Air jest tak samo, jak euroLot z LOTem? Bo Contact Air jest częścią Lufthansy Regional, a Lufthansa Regional częścią Lufthansy Lufthansa Regional też tak zrobiła, żeby zaoszczędzić?
    Pzdr.


Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •