Dla przykładu Ryanair swoje B738 ładuje 100-120szt do CPT2, wózki CPT1, reszta z tyłu - CPT3.
Spróbuję po raz kolejny, bo za pierwszym się nie udało.
W jaki sposób jest rozlokowywany bagaż w poszczególnych modelach 737 NG. W którym ładujemy przedni bagażnik, w którym tylny, w jakich proporcjach i dlaczego? Czy zabiera się dodatkowe cargo, jeśli tak to ile i czego - poproszę jakieś przykłady z życia jeśli się da.
Dla przykładu Ryanair swoje B738 ładuje 100-120szt do CPT2, wózki CPT1, reszta z tyłu - CPT3.
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
W takich liniach jak SAS, dużo zależy od ilości pasażerów i ich rozłożenia w kabinie - rozmieszczeniem bagażu poprawia się wyważenie samolotu.
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
Też o tym słyszałem. Doczytałem gdzieś, że -600 ma dość mały przedni bagażnik i fizycznie niewiele się tam zmieści (niecałe 8m^3).
Pytasz dlaczego i odpowiedź jest jasna - dla uzyskania odpowiedniego wyważenia samolotu. 600 to krótki samolot i pewnie nie ma dużych problemów z jego wyważeniem o ile nie ma jakiegoś bardzo ciężkiego kontenera z cargo.
Zakładki