Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Like Tree1Likes
  • 1 Post By lelek7

Wątek: Załadunek bagażu w 737 NG

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie Załadunek bagażu w 737 NG


    Polecamy

    Spróbuję po raz kolejny, bo za pierwszym się nie udało.

    W jaki sposób jest rozlokowywany bagaż w poszczególnych modelach 737 NG. W którym ładujemy przedni bagażnik, w którym tylny, w jakich proporcjach i dlaczego? Czy zabiera się dodatkowe cargo, jeśli tak to ile i czego - poproszę jakieś przykłady z życia jeśli się da.

  2. #2
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Dla przykładu Ryanair swoje B738 ładuje 100-120szt do CPT2, wózki CPT1, reszta z tyłu - CPT3.
    EOS 60D + C100-400LII + C24-105L + GIANT OCR7 / KR-5289W :) EPKK

  3. #3
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Norwegian do 500KG - wszystko do CPT3 (z KRK nie pamiętam kiedy było tak mało bagażu).
    Powyżej 500kg 30% do przodu (CPT1+CPT2) i reszta do tyłu (CPT3+CPT4).
    Transavia jak latała do KRK to zawsze była ładowana 50% z przodu i 50% z tyłu.

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Dzięki.

    Czekam na więcej. Szczególnie interesuje mnie -600. Zdaję sobie sprawę, że mało tego lata, a do nas to chyba tylko SAS.

  5. #5
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    W takich liniach jak SAS, dużo zależy od ilości pasażerów i ich rozłożenia w kabinie - rozmieszczeniem bagażu poprawia się wyważenie samolotu.
    EOS 60D + C100-400LII + C24-105L + GIANT OCR7 / KR-5289W :) EPKK

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Też o tym słyszałem. Doczytałem gdzieś, że -600 ma dość mały przedni bagażnik i fizycznie niewiele się tam zmieści (niecałe 8m^3).

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Pytasz dlaczego i odpowiedź jest jasna - dla uzyskania odpowiedniego wyważenia samolotu. 600 to krótki samolot i pewnie nie ma dużych problemów z jego wyważeniem o ile nie ma jakiegoś bardzo ciężkiego kontenera z cargo.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie


    Polecamy

    Tylko dlaczego ładowac do 737ng kontener?
    lucasmadi likes this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •