Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
Like Tree1Likes
  • 1 Post By lelek7

Wątek: Załadunek bagażu w 737 NG

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie Załadunek bagażu w 737 NG


    Polecamy

    Spróbuję po raz kolejny, bo za pierwszym się nie udało.

    W jaki sposób jest rozlokowywany bagaż w poszczególnych modelach 737 NG. W którym ładujemy przedni bagażnik, w którym tylny, w jakich proporcjach i dlaczego? Czy zabiera się dodatkowe cargo, jeśli tak to ile i czego - poproszę jakieś przykłady z życia jeśli się da.

  2. #2
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Dla przykładu Ryanair swoje B738 ładuje 100-120szt do CPT2, wózki CPT1, reszta z tyłu - CPT3.
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  3. #3
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    W takich liniach jak SAS, dużo zależy od ilości pasażerów i ich rozłożenia w kabinie - rozmieszczeniem bagażu poprawia się wyważenie samolotu.
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Też o tym słyszałem. Doczytałem gdzieś, że -600 ma dość mały przedni bagażnik i fizycznie niewiele się tam zmieści (niecałe 8m^3).

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Pytasz dlaczego i odpowiedź jest jasna - dla uzyskania odpowiedniego wyważenia samolotu. 600 to krótki samolot i pewnie nie ma dużych problemów z jego wyważeniem o ile nie ma jakiegoś bardzo ciężkiego kontenera z cargo.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie


    Polecamy

    Tylko dlaczego ładowac do 737ng kontener?
    lucasmadi likes this.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •