Kilka metrow od pasa.
Chyba ze skleroza zezarla pilota, wtedy w dowolnym innym momencie.
Kilka metrow od pasa.
Chyba ze skleroza zezarla pilota, wtedy w dowolnym innym momencie.
W większości wypadków nie musi o to pytać - po prostu je dostaje,
będąc często na 4-5 mili.
pzdr,P.
A wracając do tematu to myślę, że pilot dostaje je po tym jak zgłosi ustabilizowanie ils chyba, nie?
Po tym, jak pas jest czysty.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
podsumujmy dotychczasowe warunki:
- pas musi być czysty
- pilot sobie przypomni
- pilot sie ustabilizuje (to niekoniecznie )
i moje dwa:
- pilot chce wylądować
- samolot ma wypuszczone podwozie
:-)
Zakładki