Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
Like Tree2Likes
  • 2 Post By layoverlover

Wątek: Procedura startu oraz wpływ opadów na działanie silników

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPPGR

    Domyślnie Procedura startu oraz wpływ opadów na działanie silników


    Polecamy

    Witam.Mam 2 pytania.
    1)Co oznacza komunikat podczas startu - rotacja,który następuje po V1.
    2)Jaki wpływ na pracę silnika mają opady atmosferyczne i jakie czynności ewentualnie trzeba wykonać żeby parametry silnika nie pogorszyły się.
    Zabierzcie ode mnie wszystkich przyjaciół.
    Z wrogami sam sobie poradzę.


  2. #2
    Awatar layoverlover

    Dołączył
    May 2009
    Wpisów
    76

    Domyślnie

    1) Komendę "rotate" podaje się po osiągnięciu prędkości VR. Jest to polecenie dla Pilota Lecącego, żeby zaczął unosić nos samolotu.

    2) Opady nie mają żadnego wpływu na pracę silnika, przynajmniej dopóki nie są jakieś ekstremalne. Te na prawdę bardzo silne mogą teoretycznie doprowadzić do "flameout'u", czyli zdmuchnięcia płomienia i wyłączenia silnika. Żeby temu zapobiec, na niektórych typach zaleca się włączanie w ulewie "continuous ignotion", czyli ciągłego zapłonu - chociaż większość nowoczesnych silników ma automaty, które same tego pilnują i samoczynnie włączą zapłon jak wyczują spadek obrotów...
    Maciey and GoldenDave like this.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPPGR

    Domyślnie


    Polecamy

    Dziękuję .Na profesjonalistę zawsze można liczyć.
    Zabierzcie ode mnie wszystkich przyjaciół.
    Z wrogami sam sobie poradzę.


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •