A jakimi liniamii lecisz? Jak znasz linie lotnicze, to można wywnioskować po zdjęciach z Internetu
Czołem !
Mój Pańciu kupił mi bilet na samolot. Patrząc na to towarzystwo i ich flotę będę leciał B737-400 w wersji kombi, czyli połączenie samolotu pasażerskiego z towarowym. Stąd też moje pytanie : Czy kabina dla pasażerów będzie znajdowała się zaraz za kokpitem pilotów czy może gdzieś za skrzydłami ?
Patrząc na samoloty przystosowane z byłych pasażerów na cargo na ogół po lewej stronie kadłuba między kokpitem a skrzydłami są wrota ładunkowe. Jak to będzie rozwiązane w tym samolotem ?
Beteleguese
Alaska Airlines mają 734 Combi z przodu kontenery z tyłu paxy. First Air ma nawet 732 w Combi nie wiem czy jeszcze aktywne ale 400 na 100% latają.
Tak to wygląda w Alaska Airlines 734:
obecnie takie samoloty combi w tej linii latają tylko wewnątrz stanu Alaski (plus lotnisko w Seattle). Dodatkowo za kilka miesięcy maja byc wycofane a wiec to sa ostatnie chwile aby sie czymś takim przelecieć. Jesli założyciel wątku z jakiegoś powodu ukrywa linie lotnicza to będzie raczej niemożliwe udzielenie mu odpowiedzi.
Dziękuje serdecznie za odpowiedzi.
Ze zdjęciami samolotów z tej firmy nie spotkałem się w internecie w ogóle.
Podobnież użytkują B737-400 w liczbie dwóch sztuk, Ił-76 x 2, być może również An-12 i Ił-18 lub są one czarterowane / wynajmowane na czas wzmożonych operacji związanych z rotacjami personelu. Na pewno użytkują śmigła rodziny Mi-8 w liczbie 12 - 15 sztuk. Zawsze nas tym wożą w pracy.
Na pewno w przeszłości latali na An-2 i wszelkiej maści wariacji nt. DC-3.
Jeszcze jedno pytanie. W takim razie w samolotach typu kombi, personel pokładowy nie ma fizycznej możliwości kontaktu z pilotami podczas lotu ? Patrząc na schemat dodany przez Rafox tak to mniej więcej wygląda.
Sebek1994 nie zauważyłeś że przed Twoim postem na moje pytanie odpowiedziało trzech (3) użytkowników forum, byli to : Rafox, saturn5 i schwefel. Ich odpowiedzi potwierdziły moje przypuszczenia co do konfiguracji interesującego mnie typu samolotu.
Natomiast co tyczy się doktora googla to dowiedziałem się że firma zarejestrowana jest na Bahamach, jej właścicielem jest trust / firma inwestycyjna zarejestrowana na Brytyjskich Wyspach Dziewiczych. Ale zdjęć samolotów, ich konfiguracji czy nawet floty jaką dokładnie dysponują tego z internetu dowiedzieć się nie da. Tak wiem, dla pewnych osób to niezrozumiałe, ale czasem tak po prostu jest.
Zakładki