Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    May 2017

    Domyślnie A co to jest, takie wystające z kadłuba ?


    Polecamy

    Dremalinera naszego /antena , czujnik ...a może malutki zegar słoneczny /
    .
    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kra...arzy-ak/fbq62r

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    okolice Łańcuta

    Domyślnie

    Czujnik kąta natarcia.

  3. #3

    Dołączył
    May 2017

    Domyślnie

    A jak działa tzn. jaki parametr związany z oplywem struga powietrza jest przekazywany elektrycznie do kompa celem wizualizacji na ekranie ?

  4. #4
    Awatar layoverlover

    Dołączył
    May 2009
    Wpisów
    76

    Domyślnie

    Kąt natarcia, czyli pod jakim kątem strugi opływają samolot. Wizualizowany na ekranie na ogół nie jest, ale jest potrzebny przede wszystkim do ostrzegania przed przeciagnieciem i do obliczania minimalnych prędkości.

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Łopatka ustawia się równolegle do kierunku przepływu strug powietrza. Jej aktualne położenie jest mierzone przez przetwornik i przesyłane elektronicznie do układu sterowania lotem.

  6. #6

    Dołączył
    May 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ristori Zobacz posta
    Łopatka ustawia się równolegle do kierunku.....
    Skoro tak , to musi być ruchoma w zakresie o 0 do 90 stopni wokół osi. A skoro tak , to musi być podgrzewaną aby nie zamarzla w chmurach lub opadach.
    Right ?

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Tak są one podgrzewane.

  8. #8

    Dołączył
    May 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Thx

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •