Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
Like Tree6Likes
  • 3 Post By pb299
  • 3 Post By ItsMeOnly

Wątek: Tu154/B727 - czy można wyjść z kanału środkowego silnika

  1. #1
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie Tu154/B727 - czy można wyjść z kanału środkowego silnika


    Polecamy

    Oczywyście na postoju i oczywiście gdy się do niego wpadnie. Bo gdy się chodzi to i wpaść mozna:




    Zdjęcie autorstwa Arthur Mebius, pochodzi z albumu:

    https://www.wired.com/story/arthur-m...h-korea-koryo/

    Notabene facet miał niezłe chody, aby mu pozwolono łazić po lotnisku i zdjęcia cykać.

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sanfran Zobacz posta
    Notabene facet miał niezłe chody, aby mu pozwolono łazić po lotnisku i zdjęcia cykać.
    A czy przypadkiem AK nie robi "wycieczek turystycznych" za sowitą kasę, gdzie można się przelecieć i pofotografować?

  3. #3
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sanfran Zobacz posta
    Oczywyście na postoju i oczywiście gdy się do niego wpadnie.
    W radzieckim filmie pt. "Ekipaż" pokazano, że można i w locie.
    (uwaga: bez flaszki nie podchodzić)

    Samolot w plomieniach (1980) - IMDb

    /p.

  4. #4

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Jest sobie taki schemat:

    Schemat przedstawia akurat chyba DC10/MD11, ale przypuszczam, że jest z grubsza reprezentatywny.
    Jak zatem widać, za wlotem jest kawałek skośnej rury prowadzącej do silnika w osi wylotu. Kąt nachylenia pewnie będzie zależeć od konkretnej maszyny, na oko oceniałbym na mniej niż 45st w Tu154 (może rzędu 30stopni?). W dobrych gumowych butach pewnie bez problemu.

    Pozdrawiam, Adam

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Schemat przedstawia akurat chyba DC10/MD11
    Tristara panie, Tristara ;-)
    jarekch, aaben and echoman like this.

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Tristara panie, Tristara ;-)
    Ano Panocku, ano. Potem mi się znalazło, że to L1011. Ale same S-ducty są we wszystkich maszynach podobne.

    Pozdrawiam, Adam

  7. #7

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Ano Panocku, ano. Potem mi się znalazło, że to L1011. Ale same S-ducty są we wszystkich maszynach podobne.
    no akurat w DC-10 i MD-11 to masz silnik przybity na gwoździe do kadłuba - "no s-duct in here" ;-)

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    no akurat w DC-10 i MD-11 to masz silnik przybity na gwoździe do kadłuba - "no s-duct in here" ;-)
    Ożesz, faktycznie, tam jest "silnik przez pionową" przecież. Jakieś zaćmienie dziś, pewnie przez pracę.

    Pozdrawiam, Adam

  9. #9
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    no akurat w DC-10 i MD-11 to masz silnik przybity na gwoździe do kadłuba
    Do statecznika pionowego zwanego : ogon
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  10. #10
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez pb299 Zobacz posta
    W radzieckim filmie pt. "Ekipaż" pokazano, że można i w locie.
    (uwaga: bez flaszki nie podchodzić)

    Samolot w plomieniach (1980) - IMDb

    /p.
    Skończyłem oglądać "pierwaja serja". Katastrofa jest chyba we "wtaraja serija". Na razie skończyła mi się flaszka (faktycznie potrzebna), na weekend się zaopatrzę w drugą i film dokończę.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •