Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24
Like Tree4Likes

Wątek: kąt wznoszenia

  1. #21

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DrtSpike Zobacz posta
    Chyba kąt natarcia. To była konkurencja na Vmin na stałej wysokości.
    Widziałeś kiedyś jakąkolwiek powierzchnię nośną, która na kątach natarcia rzędu 45-60 stopni nie jest przeciągnięta??

  2. #22

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    To jest zawis na śmigle. Samoloty na skrzydłach są ewidentnie przeciągnięte, ale są wyciągane do góry przez mocny silnik.

  3. #23

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    Widziałeś kiedyś jakąkolwiek powierzchnię nośną, która na kątach natarcia rzędu 45-60 stopni nie jest przeciągnięta??
    Widziałeś kiedyś kąt natarcia na zdjęciu?
    PeK and RzEmYk like this.

  4. #24
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    To jest zawis na śmigle.
    Te zdjęcia są opisane jako konkurencja startu na bramkę, nie prędkości minimalnej. Vmin najmniejszą miał RWD-6 i było to 57,6km/h i 60,8km/h. W opisach jest mowa o wykorzystaniu klap i slotów do uzyskania tej prędkości,w zawisie na śmigle i przeciągniętym płacie by nie pracowały.

    Jak ktoś chce więcej zdjęć i poczytać: https://www.flightglobal.com/pdfarch...0-%200867.html
    RedLite likes this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •