Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
Like Tree2Likes
  • 1 Post By megaloman
  • 1 Post By MatSi

Wątek: Unikalny identyfikator lotu

  1. #1
    Awatar ralf

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Unikalny identyfikator lotu


    Polecamy

    Pytanie bardziej do osób znających systemy obsługujące loty lub rezerwacyjne.
    Jakie parametry składają się na globalny unikalny identyfikator lotu? Czy numer lotu plus dzień wylotu wystarczy? Jeżeli tak to co w przypadku opóźnienia wylotu o jeden dzień?

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    data + numer lotu + trasa (skąd dokąd)

    W USA normą jest, że jeden numer lotu jest na dwóch odcinkach, np. LAX-LAS-PHL, PHX-PHL-MAN lub nawet ORD-MSP-ORD.
    ralf likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  3. #3
    Awatar ralf

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Dzięki, a co się dzieje w przypadku opóźnienia (przełożenia lotu) o jeden dzień a dana trasa obsługiwana jest codziennie? Czy w systemach i na biletach pozostaną oryginalne wartości czy tworzony jest specjalny numer lotu?

  4. #4
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez ralf Zobacz posta
    Dzięki, a co się dzieje w przypadku opóźnienia (przełożenia lotu) o jeden dzień a dana trasa obsługiwana jest codziennie? Czy w systemach i na biletach pozostaną oryginalne wartości czy tworzony jest specjalny numer lotu?
    Zostaje oryginalne ID Lotu.
    Trzeba tylko uważać na ATC Callsign, żeby w tym samym czasie nie leciały dwa loty z takim samym.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •