Akurat we wszystkich filmach które wstawiłeś, 4L-GEN i 4L-GEO mają RR RB211 w wersji 524D4
.
Odpowiadając na pytanie, "rewersy" uzbraja się manualnie na każdy silnik osobno, a to że "uzbrojono" 3 było pewnie decyzją załogi, może usterka... (co tak jak pisze Ristori jest dopuszczalne, jeden może nie działać, lub 2 tylko jeśli pozostałe działają symetrycznie) - zobacz szczególnie na pierwszym i drugim filmiku, że trzymają nos długo w górze - aerobraking - to akurat jest dość częstą praktyką, zwłaszcza przy heavy, to wyhamowuje maszynę na tyle, że wszystkie 4 nawet nie są wtedy potrzebne. Zasłyszane: że czasem robi się tak gdy jest podejrzenie, że "nose wheel" nie "wskoczyło" i może się "złożyć".
Przy okazji, trochę w temacie jako ciekawostka - popatrz na A388, one mają "rewersy" tylko na #2 i #3 (o tyle że tu używanie 2 to standard, bo więcej po prostu nie ma
).
P.S. "Oni" wiedzą co robią
.
EDIT: ktoś napisał że to RR, w trakcie gdy pisałem ten post.
Zakładki