Duzo, chyba ze to Piper Cub. Wtedy pol kg to za duzo.
Bardziej ogolnie nie mozna bylo?
Duzo, chyba ze to Piper Cub. Wtedy pol kg to za duzo.
Bardziej ogolnie nie mozna bylo?
Wystarczy że pomnożysz ilość paxów przez 20 kg a wyjdzie ci waga bagażu. Dodatkowo w większości przypadków w samolotach typu A 320 i B 737 dochodzi poczta, a w samolotach szerokokadłubowych jeszcze Cargo mniej więcej tyle albo więcej co waga bagażu.
Maly sens ma takie pytanie.
Odejmij sobie wage zupelnie pustego samolotu (bez paliwa oczywiscie) od MZFW (maksymalna masa samolotu bez paliwa) i masz maksymalny ladunek uzyteczny jaki samolot moze przewiezc. To od ciebie uzytkownika samolotu zalezy czy zamiast pasazerow zaladujesz sobie luk bagazowy (naprzyklad sztabami zlota) i w ten sposob wagowo wykorzystasz mozliwosci tego samolotu i komory bagazowe beda ciagle praktycznie puste. Jak przyklad ze zlotem ci nie odpowiada to wyobraz sobie cale kontenery z magazynami/ksiazkami - ciezar wlasciwy takiego ladunku jest potezny - szybko dojdziesz do MZFW mimo ze miejsca bedzie ciagle sporo. Oczywiscie jak wycyckasz z tego samolotu kazdy gram i zaladujesz go do MZFW to nie spodziewaj sie ze daleko nim polecisz, ilosc paliwa jaka bedziesz mogl dolac bedzie ograniczona.
Zakładki