Przepraszam, ale nie wytrzymałem, choć długo się powstrzymywałem od tego komentarza.
To jest tak, jakby z marketu, transportować pralkę 40-tonowym zestawem do mieszkania w bloku.
Dziękuję
Przepraszam, ale nie wytrzymałem, choć długo się powstrzymywałem od tego komentarza.
To jest tak, jakby z marketu, transportować pralkę 40-tonowym zestawem do mieszkania w bloku.
Dziękuję
Pojemność ładowni w m3
AN-124 1027,84 m3
AN-225 1 219,32 m3
Rusłan ma więc niespełna 16% mniejszą objętość.
Cena godziny lotu w roku 2007 (to dawno, ale różnica procentowa pewnie jest podobna).
AN-124 - 20 000 $
AN-225 - 35000-40000 $
Dotychczas An225 z racji kosmicznych kosztów był wykorzystywany tylko wówczas gdy był jedyną opcją lotniczego transportu towaru ze względu na długość ładunku (bo szerokość i wysokość jest taka sama jak w AN124) oraz ciężar towaru.
W każdym innym przypadku korzystano z mniejszych samolotów. Nawet jeśli rząd zmusił KGHM i Lotos do kupienia drobnicy o objętości 1200 m3 to należało wziąć np. jednego An124 i jednego B757, albo np. jednego 747 i jednego 767. Mriji nie bierze się do wożenia drobnicy.
Jeśli jakiś bogacz będzie miał fanaberię, to może sobie słoik kawioru czy flaszkę szampana przewieźć An225. Kieliszki do niego może przewieźć Antei. Ale jeśli rachunek opłacam ja, ty, i wszyscy inni forowicze, to znaczy że prezesi okradają nas i działają na szkodę firm którymi chwilowym zbiegiem okolicznością przewodzą. A na to już są paragrafy. Szkoda że nie ma sądów
Jeśli lot AN225 będzie droższy o 500 000 zł, to znaczy że dla fanaberii wywalono pieniądze za które można by kupić około 1 500 000 maseczek! A jeśli zapłacą o milion więcej, to będą to 3 000 000 maseczek, albo 20 bardzo dobrych respiratorów. Ale dla nich ani maseczek ani respiratorów nie zabraknie.
Podobno ma przylecieć 400 ton ładunku
Na wypełnionym po brzegi pokładzie, mieszczącego aż 400 ton ładunku samolotu, znajdzie się nawet 7 milionów maseczek typu P2, kilkaset tysięcy kombinezonów ochronnych i kilkaset tysięcy przyłbic
Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/raporty/rap...ampaign=chrome
Na 100% przez te 10 lat godzina lotu na 6 silnikach stała się tańsza niż na 4. A już szczególnie samolotu, który jest jedyny w swoim rodzaju i wykorzystuje się go tylko do przewozu ładunków niemożliwych do przewiezienia czymkolwiek innym, ze względu na masę lub wielkość. Jeśli ta różnica w kosztach jest tak pomijalna, to czemu Mrija potrafi stać tygodniami lub miesiącami, podczas gdy inne maszyny od Antonowa normalnie latają?
Wyznawcy dobrej zmiany impregnowani na rzeczywistość, niezależnie od okoliczności.
Dzisiejszy Rusłan we Wrocławiu, nie wygląda na wypchanego po dach
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
jak będzie 11 w użyciu to można sobie stanąć w kolejce do Auchan na Okęciu bądz też w samochodzie do burger kinga. A jak 33 to w kolejce do Auchan w Piasecznie ;-)
Dzisiejszy Rusłan we Wrocławiu, nie wygląda na wypchanego po dach
[/QUOTE]
... jesteś specjalistą od załadunku Rusłana?...
Reklama jeszcze nikomu nie zaszkodziła, KGHM i Lotos pewnie o tym wiedzą.
Ja nie wiem czy Mriya przyleci na EPWA i czy będę mógł to zobaczyć, ale ucieszę się jak będzie. Przywiezie tak niezbędny i potrzebny ładunek w sporej ilości. Ja zazdrościłem Czechom szybkiej i skutecznej reakcji, w tym handelku z Chinami, jak Mriya wypali to i nam myślę ktoś pozazdrości skuteczności działań bez wnikania w szczegóły. I wróżba z fusów: arrivals for epwa lane 1.5.
pozdr,MK.
Ha. A ja już wiem, czemu Mrija. Ta sama logika, co Centralny Dworzec Kolejowy i inne misie. Zamówiono jedną Centralną Maseczkę, największą na świecie, tylko Mrija ją przewiezie.
https://youtu.be/N6yqeYXZLFo?t=1300
bo bliskość ziemi gwałtowną posuchę na rozum rzuca, jak i na rzeżuchę
Drodzy Koledzy.
Czy na tym forum, głos zabierają miłośnicy samolotów i osoby które mają pojęcie o lotnictwie, czy specjaliści ogrodnictwa i uprawy bratków?
Do tej pory uważałem to miejsce za merytoryczne źródło informacji dotyczące tematu lotnictwa.
Ktoś coś powiedział, do końca nie wiadomo czy w ogóle tak powiedział czy to jest przyp. red. a tutaj wybuchła burza pt: przyleci czy nie przyleci.
Zdając się na informacje prasowe można wszystkiego się spodziewać i uważam, że temat przylotu An 225 Mrija jest wytworem wyobraźni i braku wiedzy, choć dziennikarze znają się na wszystkim, tak jak w marcu 2012 po katastrofie w Szczekocinach można było usłyszeć : ".... dwa rozpędzone parowozy, wpadły na siebie."
Być może się mylę, ale.......
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Cały kraj wynajmuje jeden samolot.
Ty tak poważnie? Skoro firma, która ma wynająć samolot nie jest wiarygodnym źródłem, albo rzecznik lotniska gdzie ma on wylądować, to co Ty w ogóle uważasz za "wiarygodne"?
LOTOS wĹÄ cza siÄ w akcjÄ transportu sprzÄtu medycznego - Grupa LOTOS S.A.
Zakładki