Niestety nie jestem w stanie Ci pomóc ale baardzo podziwiam samozaparcie i konsekwencję w dążeniu do celu. Propsuję.
Trzeba mieć swoja listę "do zobaczenia na żywo".
Na mojej od roku znajduje się Mriya, w PL była dwa razy.
Ale ostatnio przegapiłam w Manchasterze i teraz niedawno w Zurichu (tego drugiego strasznie żałuję).
Skąd można dowiedzieć się wcześniej, chociaż 2-3 dni - gdzie Mriya się pojawi?
Przeszukiwałam fora polskie i zagraniczne, trafiam na takie pytania kompletnie bez odpowiedzi.
Zakładam tutaj wątek, widzę że nie ma podobnego na tym forum.
Zapewne jest nas wielu, którzy chcieliby ją zobaczyć.
P.S: być może (jeśli się odbędzie) to Aviasvit we wrześniu 2014... ale warto coś wcześniej wiedzieć.
Proszę dzielenie się linkami i wiadomościami.
Ostatnio edytowane przez frik ; 09-03-2022 o 14:43 Powód: tytul
Lotnisko Kijów-Gostomel. UKMM - tam bazuje. Mam w planach właśnie KTW-IEV Wizzairem, przejazd na Gostomel i obfocenie bydlaka, tylko żeby czas znaleźć...
Polecam też śledzenie watku "SWO" na forum oraz przesiadywanko na FR24 można też śledzić facebookowy fanpage FR24 ostatnio kilka razy było tam info, że Mirija leci nad pl
Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/
Paraglider Rider: https://www.instagram.com/paragliderrider/
FOTO > http://www.zicher.net | RADAR > http://www.radar.zicher.net | ACARS > http://www.acars.zicher.net
Z Flight Radarem też trochę kiepska sprawa odpowiedź FR24 na Facebook'u pod postem o locie 225 do Zurichu- The problem is data consumption. All icons are preloaded in browser and we already use 6-8 TB of data every day. Every extra icon ads 200-300GB of data every day no matter if used or not. An225 is visible about once per month.
ale w czym dokładnie problem? piszą tylko że dodatkowa ikona to dodatkowe 200 - 300GB transferu więc nie ma specjalnej ikonki dla mriji bo jest widoczny tylko raz na miesiąc. Moja rada jest taka że jeżeli widzisz samolot z calsignem ADB i rejstracją UR-82060 to jest to twój cel poszukiwań
Info o locie AN225 do ZRH pojawiło się tutaj na forum około tydzień przed planowanym lotem, łącznie z godzinami o której będzie, callsignem itd. Wystarczy tylko korzystać z dobrych informacji jakie tutaj się pojawiają - post nr 310 Hyde Park
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Informacje o przylotach do Lipska byly podawane na bierzaco z wyprzedzeniem 1-2 dni... chlopacy zdazyli przyjechac nawet z KRK.
Lipsk/Halle (LEJ / EDDP)
http://lotnictwo.net.pl/6-spotting/3...tml#post915457
http://lotnictwo.net.pl/6-spotting/3...tml#post926804
Prosze sie nie smiac, ale... co to jest "SWO"? Bo chyba nie chodzi o Spokojną Wodę (Stillwater) w Oklahomie?
A co do Mriji... Przypuszczam ze Autorce watku nie tak chodzi o zobaczenie 225 na przelotowej (choc i to byloby niebanalne!), ile na podejsciu, na plycie i na starcie. Do tego pytania (tez) bym sie przylaczyl.
Co do Gostomela - pomysl dobry (bez ironii), tylko przydaloby sie wiedziec ze sporym wyprzedzeniem: nie tylko zeby nie poleciec na prozno, ale tez zeby poleciec w miare niedrogo... BTW, tarasu widokowego pewnie tam nie ma - czy wiadomo, jak Ukraincy traktują ewentualnych podpłotterów? I jeszcze jedno BTW: Mrija jest, jak rozumiem, wynajmowana mniej-wiecej ad hoc, tzn. nie wg jakiegos stalego rozkladu. Wiadomo ile czasu spedza w tym Gostomelu, a ile poza nim? Oczywiscie rachunek p-stwa nie jest nauką empiryczną (nie ma *gwarancji*, ze w *konkretnych* dwoch rzutach monetą dokladnie raz wypadnie reszka), ale bylaby jakas wskazowka.
SWO-System wczesnego ostrzegania. System Wczesnego Ostrzegania (SWO)
Pilnujcie mocno wiadomości w necie co by nie zadzwonił telefon jak do mnie 16 września 2003 roku, w związku z którym przyjaciele z Wlkp_Spotters do dzisiaj robią sobie złośliwości.
Jestem z 50 km od Poznania dzwoni żona i zaczyna się rozmowa:
Ona: słuchaj ale wielkie bydle leci, takiego jeszcze nie widziałam!
Ja: Ale co to?
Ona: Nie wiem, ale ma sześć silników!
Ja: (wtedy nie było jeszcze powiedzonka "co palisz ale..." ) ale tyle ma tylko mrija, powiedz jaki ma ogon?
Ona: taki dziwny, długi poziom i dwa piony na końcach.
Ja: (jedyne co mogłem powiedzieć w tych okolicznościach) czyli oooooo ku.......!!!!!
Niby to tylko 10 lat, ale net był wówczas dość trudno dostępny. Drogi, toporny i mały. Niestety ta informacja do mnie nie dotarła. Szkoda.
Cztery lata później udało mi się nad Poznaniem złapać go na przelotowej
Samolot i właściciel
Antonov An-225 Mriya
Antonov Design BureauLotnisko
Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO)Data /REG / CN
27.12.2007 / UR-82060 / 19530503763Autor
Sławomir Winkiel (Wlkp_Spotters)
faktycznie to przegapiłam, byłam jeszcze rozentuzjazmowana dniami NATO w Ostravie
nic nie pozostaje innego tylko czekać na informacje, codziennie forum sprawdzać
a Gostomelski płot - może się skończyć więzieniem...
Lepiej uważać!
W takim razie, jak ktoś coś wie - piszcie tutaj!
Mriya, czekamy... .
W komputerach to kilka epok...
Cala rzecz w tym, ze teraz moze sie okazywac *za duzy*... Tzn. mozna czytac tysiace stronek i watkow, a mimo to (lub moze wlasnie dlatego!) nie przeczytac te(j|go) jedne(j|go), na/w ktor(ej|ym) dana informacja bedzie umieszczona... Nadzieja w watkach takich jak niniejszy, tzn. ze ktos kto wie, wpisze tu informację, jako w miejscu z daleka widocznym, by tak rzec.
BTW (znowu...): swojego czasu byla na Forum taka "nakladka", w ktorej (tzn. nad główną listą dzialow) pojawialy sie "sensacyjne informacje", tzn. linkii do stosownych wpisow (typu, powiedzmy, 744 CA w WAW dnia tego-a-tego). I znikla... Czyzby z braku potencjalnej zawartosci?
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 02-10-2013 o 23:52
Teraz jest o tyle prościej, że sporo osób ma własne odbiorniki, gdzie śledzi swoje niebo i często ktoś alarmuje innych o ciekawostkach. Tak samo na radarach Mrija od około 3-4 miesięcy jest już pokazana z dokładną pozycją. Jeszcze parę lat temu nie było takich udogodnień i czasami trzeba było mieć ogromnego farta ustrzelić tego wielkoluda.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Morgana1989.Przeglądam często fejsbukowe strony lotnisk w Europie.I tam natrafiłem(lotnisko Zurich),na wpis pracownika tego lotniska o przylocie Mriji.Podobnie było z ukraińskim IŁem 62 lecącym do Amsterdamu.Też informacja znaleziona na holenderskim forum.Ot, cała tajemnica.
A ja proponuję żeby napisać tutaj:
AN-225 nad Polska.
Tym bardziej że:
Zakładki