Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12
Pokaż wyniki od 221 do 235 z 235
Like Tree251Likes

Wątek: Alitalia: koniec nadchodzi?

  1. #221

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Najpierw decyzje podejmowało włoskie Ministerstwo Skarbu, a ostatecznie decyzje podjęło Ministerstwo Finansów. Dziwne to wszystko... ciekawe czy AF/KLM/DL się do tego odniosą - w końcu ITA to nadal SkyTeam.

  2. #222

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Najpierw decyzje podejmowało włoskie Ministerstwo Skarbu, a ostatecznie decyzje podjęło Ministerstwo Finansów. Dziwne to wszystko... ciekawe czy AF/KLM/DL się do tego odniosą - w końcu ITA to nadal SkyTeam.
    Gdy Delta kupiła LATAM, to LATAM wyszedł z oneworld. Spodziewam się, że ITA opuści SkyTeam jak tylko transakcja zakupu przez LH dojdzie do skutku.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  3. #223

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Gdy Delta kupiła LATAM, to LATAM wyszedł z oneworld. Spodziewam się, że ITA opuści SkyTeam jak tylko transakcja zakupu przez LH dojdzie do skutku.
    Ładna ściana Star Alliance się zrobi w Europie. Lufthansa ze *A będzie kontrolować wszystkie najwygodniejsze przesiadki między zachodnia a wschodnia Europą, dzięki osi Niemcy, Austria/Szwajcaria, Włochy. Doliczając ze Star Alliance SAS z Danii, Szwecji i Norwegii oraz Polskę to będzie taki trochę monopol. Jedynym znaczącym konkurentem będzie KLM ze SkyTeamu. Oneworld w ogóle staje się cieniutkie w Europie i potencjalnie LOT może stać się łakomym kąskiem dla oneworld i SkyTeamu.

  4. #224

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Gdy Delta kupiła LATAM, to LATAM wyszedł z oneworld. Spodziewam się, że ITA opuści SkyTeam jak tylko transakcja zakupu przez LH dojdzie do skutku.
    Mam bilety Latam SDU-GRU-MIA i o dziwo mogę zebrać mile albo w *A, albo w OW lub w ST (w liście rozwijanej do zbierania mil są programy FT wszystkich głównych graczy: LH, BA i Delta)

  5. #225

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Mam bilety Latam SDU-GRU-MIA i o dziwo mogę zebrać mile albo w *A, albo w OW lub w ST (w liście rozwijanej do zbierania mil są programy FT wszystkich głównych graczy: LH, BA i Delta)
    Owszem, Latam pozostał partnerem wielu linii z sojuszu oneworld, więc np. w BA nadal zarobisz jakieś groszowe mile za ich loty, ale punktów statusowych już nie zbierzesz. Status z BA nie da ci wejścia do poczekalni i nie wydasz avios na loty LATAM.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  6. #226

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Wybrałem *A, ale nie wiem czy dostanę statusowe

  7. #227
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Żodyn się nie spodziewał
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  8. #228

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    No to LHG dopięła swego i przejmuje 41% udziałów przez dokapitalizowanie. Ciekawe, czy mając mniejszość będą mocno integrować ITA do struktur LHG.

  9. #229

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    No to LHG dopięła swego i przejmuje 41% udziałów przez dokapitalizowanie. Ciekawe, czy mając mniejszość będą mocno integrować ITA do struktur LHG.
    Mają opcje przejęcia w całości, podejrzewam jednak iż "fasada narodowej linii Włoch" zostanie z powodów biznesowych.

  10. #230

    Dołączył
    Nov 2023

    Domyślnie

    no tak kurczę, wygląda na to, że Alitalia może mieć poważne kłopoty, a nawet jest prawdopodobieństwo, że to już koniec. słychać, że mają spore problemy finansowe, a nawet coś tam o bankructwie się mówi
    szkoda, bo to była kiedyś fajna linia lotnicza. ale teraz to chyba w ogóle w tej branży jest burza.
    Pozdrawiam, Radek 😊

  11. #231

    Dołączył
    Aug 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RadoslawER Zobacz posta
    wygląda na to, że Alitalia może mieć poważne kłopoty,
    szkoda, bo to była kiedyś fajna linia lotnicza. ale teraz to chyba w ogóle w tej branży jest burza.
    Cały ten wątek od 2013 jest o kłopotach Alitalii. Dlaczego akurat teraz miałby być koniec

  12. #232
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mikesz Zobacz posta
    Cały ten wątek od 2013 jest o kłopotach Alitalii. Dlaczego akurat teraz miałby być koniec
    Wejdź w jego profil i spójrz na wszystkie randomowe posty napisane przez tego usera w ciągu 20 minut. Ewidentnie ktoś testował bota / sztuczną inteligencje

  13. #233

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    Ewidentnie ktoś testował bota / sztuczną inteligencje
    Chat-bot na bank, zgłaszajcie posty trójkątem w lewym dolnym rogu postów co by moderacja szybko zauważyła.

  14. #234

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    https://www.reuters.com/business/aer...ay-2024-01-16/

    W skrócie: Lufthansa chciała oddać sloty w Mediolanie (LIN) żeby (w kontekście ewentualnego postępowania antymonopolowego) "ułagodzić" Komisję Europejską, ale się nie udało i najprawdopodobniej po 29 stycznia takie procedury zostaną uruchomione. Co oczywiście wydłuży proces przejęcia udziałów (i zapewne zmusi Lufthansę do dalszych ustępstw).

  15. #235

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie ma (nie znalazłem) oddzielnego wątku w/s przejęcia Asiany przez Korean Air. Tu sytuacja jest trochę podobna. Na razie na przejęcie/połączenie zgodził się rząd koreański i regulatorzy z Chin oraz UK. Trwają negocjację z Unią - i zdaje się zakończą się sukcesem kosztem czterech tras z Seulu (Barcelona, Frankfurt, Paryż i Rzym) na które przewoźnik wpuści konkurencję, częścią układu będzie też sprzedaż całego działu cargo Asiany (nabywcą ma być inna linia koreańska). Pozostaje problem z USA - połączenie oznaczać będzie, że na trasach z Seulu do Ameryki Północnej nastąpi praktycznie dominacja linii z sojuszu SkyTeam (Delta, Korean). Okoniem stają też Japończycy. Tym niemniej Korean zdecydowany jest negocjować i oddawać dalsze sloty/trasy konkurencji.

Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12

LinkBacks (?)

  1. 26-04-2014, 16:28

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •