Strona 15 z 16 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 300 z 318
Like Tree36Likes

Wątek: Sukhoi Superjet

  1. #281
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie


    Polecamy

    Red Wings do końca maja zamierza zwrócić wszystkie Superjety.
    Gazeta.ru dowiedziała się ze źródeł bliskich linii lotniczej, że SSJ-100 ma zbyt wysokie koszty utrzymania, a do tego dochodzi monopol na serwis i części. Mimo tego, że samoloty latały po 300h w miesiącu (nawet więcej niż wg Interjet), Red Wings nie był w stanie osiągnąć opłacalnych wyników finansowych na operacjach Superjetami.

    Red Wings äî ęîíöŕ ěŕ˙ âĺđíĺň âńĺ ď˙ňü SSJ100 - Ăŕçĺňŕ.Ru

    W innych źródłach Suchoj kontratakuje twierdząc, że Red Wings nie płaci za leasing i że to Suchoj zabierze samoloty.

  2. #282

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Kolejna zła wiadomość dla Suchoja, związana z programem Superjet:

    Cytat Zamieszczone przez Airways Magazine
    MIAMI – Russia’s civil aviation authority Rosaviatsia has grounded the country’s fleet of Sukhoi Superjet 100 aircraft, citing concerns over metal fatigue. The grounding of Russia’s nearly 50-strong fleet of SSJ100s came after inspections by Rosaviatsia found metal fatigue in the tail of one SSJ100 operated by Irkutsk-based regional airline IrAero. Metal fatigue is a common problem in older airplanes, but with the entire SSJ fleet aged less than six years, the appearance in a newer SSJ model is a worrisome sign.

    According to an airworthiness directive (AD) issued by the Russian Federal Air Transport Agency, airlines will be required to perform a daily check of the stabilizer bracket attachment bands prior to departure from a base airport. Additional weekly inspections of the lugs of the stabilizer upper and lower bracket attachment bands will also be required, and aircraft operation has to be terminated after the detection of a crack.
    Źródło:https://airwaysmag.com/safety-industry/russia-grounds-superjet/

    W skrócie: w związku ze zmęczeniem materiału zaobserwowanym w samolocie IrAero, Rosaviatsia podjęja decyzję o uziemieniu Superjetów.

  3. #283

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Embraer Flyer Zobacz posta
    Rosaviatsia has grounded the country’s fleet of Sukhoi Superjet 100 aircraft
    Aczkolwiek irlandzkie latają. Zastanawiam się kto i dlaczego podjął decyzję o nabyciu SSJ przez Cityjet.
    Co tu napisać....

  4. #284
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    Co piąty nowy rosyjski samolot pasażerski ma usterki, które wykluczają go z użytkowania.
    Większość superjetów została uziemiona - Biznes - rp.pl
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  5. #285
    G P
    G P jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2016

    Domyślnie

    Co piąty czyli wg Rzepy większość... co te pismaki nie wymyślą.

  6. #286

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    No większość z nich została kiedyś uziemiona, bo np. miała usterkę wymagającą naprawy zanim znowu poleci . Otake logike tu chodzi .
    Eee tam, podpis ;)

  7. #287
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Nowe końcówki skrzydeł.







    fot. twitter.com/UAC_Russia_eng

  8. #288
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Miałem niedawno okazję się przelecieć "Superjetem". Z Cancun do Toluca, meksykańskimi liniami Interjet. Wrażenia mocno mieszane, co prawda ilość miejsca i pierwszy kontakt z samolotem dosyć OK ale takiego festiwalu trzasków, zgrzytów i niepokojących dźwięków podczas startu i wznoszenia nigdy nie doświadczyłem. Skrzydła gęsto połatane speedtapem. Mój fotel przez cały lot samoczynnie się rozkładał. Dosyć głośno.
    Ciekawostka: Interjet nigdzie nie używa nazwy producenta, wszelkie materiały które są na ich www czy pokładzie samolotu opisują go jako "Superjet", wszystkie napisy we wnętrzu są wyłącznie po hiszpańsku i angielsku.

  9. #289
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  10. #290

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Przeleciałem się w grudniu Superjetem na trasie BRU-KRK, maszyna EI-FWF w barwach CityJet obsługująca trasę dla Brussels Airlines. Miał to być najciekawszy etap podróży do kraju na święta na który kipiałem ze szczęścia od klepnięcia biletów kilka miesięcy wcześniej, ale wyszło tak, że niemal cały przespałem. Po ponad 20 godzinach w trasie, poprzedzonych dodatkowo trzema dniami podczas których udało mi się przespać łącznie może 6 godzin, nie miałem nawet sił wstać żeby sprawdzić jak się sprawuje radzieckiej myśli technologicznej podniebny kibel.

    Kilka drobiazgów które zapamiętałem przed zaśnięciem jak kamień aż do dupnięcia o pas w Balicach:
    - układ 2-3 (w C chyba 1-2) doskonały dla par w podróży; chciałbym, żeby wszystkie krótkodystansowce taki miały.
    - ciasnota foteli w Y standardowa, nic nadzwyczajnego, za to mało miejsca w na bagaż w schowkach. Mogę się mylić, ale na oko schowki po lewej i po prawej stronie wyglądały na taką samą pojemność, więc siłą rzeczy część pasażerów z prawej (trzyfotelowej) burty wrzucała swoje szpeje do schowka po lewej.
    - malutkie okienka, daaawno nie leciałem już Embrionami, ale tam wydawały mi się większe.
    - hałas silnika głośniejszy i jakby bardziej przenikliwie suchy, może to kwestia przyzwyczajenia po lataniu praktycznie samym duopolem A i B.
    - ogólne wrażenie plastikowości i budżetowości we wnętrzu. Wiem, że wszystko teraz jest z plastiku, ale jest plastik i jest plastik, ten w Suchoju wydawał się taki twardy, tani, i tandetny.
    - to pierwszy na grubo ponad 200 lotów samolot w którym walnąłem głową we framugę (wysiadaliśmy tylnymi drzwiami), nawet w RJ85 mi się to nie udało. Na plus to projektanci musieli to przewidzieć, bo górna krawędź była opakowana solidną poduszką z gąbki więc nie został mi nawet guz na pamiątkę.

    Ogólnie wrażenia takie sobie, ale żałuję że nie byłem mniej śpiący, po tej stronie oceanu tej maszyny raczej prędko znów nie spotkam.
    Adik_s likes this.

  11. #291

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    - układ 2-3 (w C chyba 1-2) doskonały dla par w podróży; chciałbym, żeby wszystkie krótkodystansowce taki miały.
    A 2-2 jak w Embraerach nie lepszy? Ja wolę 2-2 100 razy bardziej.
    jordanj likes this.

  12. #292

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A 2-2 jak w Embraerach nie lepszy? Ja wolę 2-2 100 razy bardziej.
    Oczywiście, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Ważne, żeby była ta magiczna dwójka przynajmniej z jednej strony, tym lepiej z dwóch stron.

  13. #293

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    Oczywiście, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Ważne, żeby była ta magiczna dwójka przynajmniej z jednej strony, tym lepiej z dwóch stron.
    Ta, powiedz to ojcu z dwójką dzieci... każde chce siedzieć przy oknie i obok taty 2+3 to fajny układ.
    Michal


  14. #294

    Dołączył
    Jul 2015

    Domyślnie

    Oj tutaj się można spierać o 2+2 czy 2+3...
    Naturalnie dla par i singli opcja pierwsza jest ciekawsza czy to obok siebie czy to zawsze okno lub przejście...
    jednak jak to przedmówca zwrócił uwagę przy locie "rodzinnym" (standard rodziny 2+1) wydaje się opcja posadzenia takiej trójki razem bardzo ciekawa ...
    Przy układzie 2+3 i para będzie szczęśliwa i rodzina zadowolona... Naturalnie single już raczej nie... Tylko czy to taka różnica te 3 siedzenia? Tak może nie tak wygodne ale jakoś b737, a320 latają w takim układzie ... a pojemność maszyny wzrasta
    Chyba raczej to nie o układ tu chodzi a rozmiar schowków i ścisk pomiędzy rzędami...

    Przychylę się do opinii

    Cytat Zamieszczone przez mihara Zobacz posta
    2+3 to fajny układ.

  15. #295
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ols Zobacz posta
    Miałem niedawno okazję się przelecieć "Superjetem". Z Cancun do Toluca, meksykańskimi liniami Interjet.
    "Przeleciała" Cię Mariette czy męska załoga była? https://www.instagram.com/mariette.meraz/
    Adik_s likes this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  16. #296
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Głos z kabiny był zdecydowanie męski.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    STYRO likes this.

  17. #297
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    Jestem zmuszony latać tym dziadostwem regularnie, bo SU podstawia to często na poranną Moskwę. Właśnie czekam na boarding. Zawsze zakładam aktywne słuchawki, bo dźwięki hydrauliki i całej mechaniki psują mi skutecznie podróż. Parę razy mniejsze, większe usterki i spore opóźnienia. Podotykałem też kokpitu. Niby to wszystko nowoczesne, ale siermiężne. Prócz tego akurat byłem w Indonezji jak się zatłukli na demo locie obok mnie. Co dobre, to miejsca w Aeroflocie Space+ jakby ktoś miał okazję to cały 6 rząd.

    Ciao
    Stoarn and saturn5 like this.

  18. #298

    Dołączył
    May 2015

    Domyślnie

    Wg wieści zwroty SSJ100 ze względu na usterki:
    https://tech.wp.pl/nikt-nie-chce-ros...9107309209729a

    Pozdrawiam,
    MK

  19. #299
    Awatar Rocko Silento

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Between EPMI & EPSC

    Domyślnie

    I ostatnia linia w Europie pożegna rosyjskie cudo techniki.
    Rosyjski SuperJet odlatuje z Europy


  20. #300
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    Samoloty, których pozbył się CityJet przejmie prawdopodobnie Adria Airways (osiągnięto już wstępne porozumienie). Przewoźnik ze Słowenii zamówił w listopadzie ubiegłego roku 15 tego typu maszyn. Jeśli umowa wejdzie w życie otrzymają zarówno używane jak i nowe SSJ100.

Strona 15 z 16 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •