Strona 1 z 16 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 318
Like Tree36Likes

Wątek: Sukhoi Superjet

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Sukhoi Superjet


    Polecamy

    Rosjanie zaczynaja montowanie pierwszego egzemplarza Sukhoi Superjet 100
    link
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar ander

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Czyż to nie kopia Embraera 170?...

  3. #3
    ślepowron
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ander
    Czyż to nie kopia Embraera 170?...
    Ja nie widze wielkiego podobienstwa poza ogolnymi rozmiarami i faktem ze oba sa dwusilnikowe.

    Ciekawe czy ten samolot w koncu wywinduje rosyjski przemysl lotniczy na swiatowe wody.

  4. #4
    Awatar Adams_

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA & UP851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ander
    Czyż to nie kopia Embraera 170?...
    Piec foteli w rzedzie, juz sam fakt 2+3 pokazuje, ze Su-SJ100 jest szerszy od EMB170/190
    sbarczak76 likes this.

  5. #5
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ślepowron
    Cytat Zamieszczone przez ander
    Czyż to nie kopia Embraera 170?...
    Ja nie widze wielkiego podobienstwa poza ogolnymi rozmiarami i faktem ze oba sa dwusilnikowe.

    Ciekawe czy ten samolot w koncu wywinduje rosyjski przemysl lotniczy na swiatowe wody.
    Lista klientow, ktorzy dokonali zamowien nie jest imponujaca. Wprawdzie zamowiono 61 maszyn ale aż 51 trafi na 100% do bylego ZSRR. Z czego 30 bierze Aeroflot. Szefowie firmy chca mocno promowac samolot w swiecie ale mysle, ze glownymi odbiorcami beda linie z bylego ZSRR.

  6. #6
    ślepowron
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Szefowie firmy chca mocno promowac samolot w swiecie ale mysle, ze glownymi odbiorcami beda linie z bylego ZSRR.
    Pewnie i tak bedzie. Jednak dobry samolot rodzimej (rosyjskiej) produkcji jest wazny dla takiego Boeinga - dlatego sie w to zaangazowali. Teoria jest taka ze Airbus i Boeing duzo wiecej beda mogli sprzedac swoich samolotow w Rosji jesli Rosja bedzie w koncu miala wlasny dobry samolot i nie bedzie 100% zalezna od produkcji zachodniej. Bo jak dotad to zaporowe cla i obrona Rosji przed importowanymi samolotam utrudniaja handel. Jesli ten samolot sie uda to moze to poprawic samopoczucie lotniczego przemyslu rosyjskiego.

  7. #7
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ślepowron
    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Szefowie firmy chca mocno promowac samolot w swiecie ale mysle, ze glownymi odbiorcami beda linie z bylego ZSRR.
    Pewnie i tak bedzie. Jednak dobry samolot rodzimej (rosyjskiej) produkcji jest wazny dla takiego Boeinga - dlatego sie w to zaangazowali. Teoria jest taka ze Airbus i Boeing duzo wiecej beda mogli sprzedac swoich samolotow w Rosji jesli Rosja bedzie w koncu miala wlasny dobry samolot i nie bedzie 100% zalezna od produkcji zachodniej. Bo jak dotad to zaporowe cla i obrona Rosji przed importowanymi samolotam utrudniaja handel. Jesli ten samolot sie uda to moze to poprawic samopoczucie lotniczego przemyslu rosyjskiego.
    Ma to sens A faktycznie, swiat zachodni jest mocno zaangazowany w produkcje tego samolotu. Lista dostawcow roznego rodzaju komponentow jest interesujace

  8. #8
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK
    no risk, no fun ;D


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Nie wiem dlaczego ale przypomina mi brata emb 175 :/

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPST

    Domyślnie

    Podoba mi się, chociaż ma dziwny przód. Nie wiem, czy to kwestia okien, czy ogólnej konstrukcji, ale jakoś dziwnie on wygląda...

    Ale jak się patrzy na te zdjęcia z wyładunku, to natychmiastowe wrażenie konsternacji. Regionalny odrzutowiec bez problemu mieści się w tym pięknym cargo-transporterze. Tu dopiero jest widoczna potęga Rusłana. Nie wspominając o Mriji.

  11. #11
    Awatar SITOR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Żędowice/EPKT

    Domyślnie

    Moje krótkie zdanie-ten samolot jest beznadziejny...nie chcę tu nikogo urazić poprostu piszę to co myślę...
    FS PILOT =)
    Lotnictwo moim życiem...

  12. #12
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SITOR
    Moje krótkie zdanie-ten samolot jest beznadziejny...nie chcę tu nikogo urazić poprostu piszę to co myślę...
    A mógłbyś rozwinąć swą głęboką jak Rów Mariański myśl?
    no risk, no fun ;D


  13. #13
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kondziu
    Nie wiem dlaczego ale przypomina mi brata emb 175 :/
    A gdzie wy widzicie to podobienstwo do Embraerow ? Calkiem inny dziob, ktory bardziej przypomina 737-500; bardziej 'pekaty' kadlub niz w Embraerach (Embraery maja jakby bardziej wydluzony); brak wingli na skrzydlach i w ogole skrzydla wydaja sie miec troche inny wyglad; inny ksztalt silnikow.
    Chcialabym tez moc porownac elektronike, bo Embraery dysponuja (moim subiektywnym skromnym zdaniem ) najnowoczesniejsza w swojej klasie .

    EDIT
    Przyjrzalam mu sie dokladnie i jesli juz to moze troche przypomina ERJ145 z ksztaltu kadluba (choc sam dziob jest plaski, nie lekko podniesiony), ale na tym wszelkie podobienstwa sie koncza...

    Pozdr,
    MH

  14. #14
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    56

    Domyślnie

    Jak widać każdy ma inne skojarzenia. Dla mnie jest to mix Embriona i CRJ. Ale to do dobrze bo w MIX-ie taniej
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Less is more."
    “There is nothing quite so useless, as doing with great efficiency, something that should not be done at all.”
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
    "Strategia jest sztuką wyboru, nie kompromisu."

  15. #15
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta
    Chcialabym tez moc porownac elektronike, bo Embraery dysponuja (moim subiektywnym skromnym zdaniem ) najnowoczesniejsza w swojej klasie .
    Embraer 170 ma awionike Honeywell Primus Epic (USA), SSJ-100 bedzie miec awionike Thalesa (Francja/Anglia).

  16. #16
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Cytat Zamieszczone przez Marta
    Chcialabym tez moc porownac elektronike, bo Embraery dysponuja (moim subiektywnym skromnym zdaniem ) najnowoczesniejsza w swojej klasie .
    Embraer 170 ma awionike Honeywell Primus Epic (USA), SSJ-100 bedzie miec awionike Thalesa (Francja/Anglia).
    Eeee, europejska to wiadomo ze gorsza :P .
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.

  17. #17
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.
    Chyba nie masz racji, SSJ-100 ma latac na rodzimych silnikach rosyjskich. Duzo o nich nie wiem.

    Edyt: Ok, sprawdzilem, silnik bedzie miec SAM146 - polaczenie Snecmy i rosyjskiej produkcji. Oczywiscie Rosjanie robia tylko latwe czesci - czlon niskiego cisnienia.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PowerJet_SaM146

  18. #18
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Cytat Zamieszczone przez Marta
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.
    Chyba nie masz racji, SSJ-100 ma latac na rodzimych silnikach rosyjskich. Duzo o nich nie wiem.

    Edyt: Ok, sprawdzilem, silnik bedzie miec SAM146 - polaczenie Snecmy i rosyjskiej produkcji. Oczywiscie Rosjanie robia tylko latwe czesci - czlon niskiego cisnienia.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PowerJet_SaM146
    tu macie wiecej info na temat SSJ:
    http://www.sukhoi.org/eng/planes/projects/rrj/
    http://www.aerospace-technology.com/projects/sukhoi/
    no risk, no fun ;D


  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    a mnie się z wyglądu podoba, czy nie wydaje wam się że jego przód od przodu wygląda troszkę jak mały B757? może przez te okna..

  20. #20
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Cytat Zamieszczone przez Marta
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.
    Chyba nie masz racji, SSJ-100 ma latac na rodzimych silnikach rosyjskich. Duzo o nich nie wiem.

    Edyt: Ok, sprawdzilem, silnik bedzie miec SAM146 - polaczenie Snecmy i rosyjskiej produkcji. Oczywiscie Rosjanie robia tylko latwe czesci - czlon niskiego cisnienia.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PowerJet_SaM146
    We współczesnych silnikach nie ma łatwych częsci. To po pierwsze. Po drugie na wiki jak zwykle są bzdury w kwestii bazowania tego silnika na CFM'ie w którym to właśnie wentylator i turbina niskiego ciśnienia jest Snecmy a core jest "własnością" GE.
    KZ

Strona 1 z 16 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •