Strona 1 z 16 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 315
Like Tree30Likes

Wątek: Sukhoi Superjet

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Sukhoi Superjet


    Polecamy

    Rosjanie zaczynaja montowanie pierwszego egzemplarza Sukhoi Superjet 100
    link
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar ander

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Czyż to nie kopia Embraera 170?...

  3. #3
    ślepowron
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ander
    Czyż to nie kopia Embraera 170?...
    Ja nie widze wielkiego podobienstwa poza ogolnymi rozmiarami i faktem ze oba sa dwusilnikowe.

    Ciekawe czy ten samolot w koncu wywinduje rosyjski przemysl lotniczy na swiatowe wody.

  4. #4
    Awatar Adams_

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA & UP851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ander
    Czyż to nie kopia Embraera 170?...
    Piec foteli w rzedzie, juz sam fakt 2+3 pokazuje, ze Su-SJ100 jest szerszy od EMB170/190
    sbarczak76 likes this.

  5. #5
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ślepowron
    Cytat Zamieszczone przez ander
    Czyż to nie kopia Embraera 170?...
    Ja nie widze wielkiego podobienstwa poza ogolnymi rozmiarami i faktem ze oba sa dwusilnikowe.

    Ciekawe czy ten samolot w koncu wywinduje rosyjski przemysl lotniczy na swiatowe wody.
    Lista klientow, ktorzy dokonali zamowien nie jest imponujaca. Wprawdzie zamowiono 61 maszyn ale aż 51 trafi na 100% do bylego ZSRR. Z czego 30 bierze Aeroflot. Szefowie firmy chca mocno promowac samolot w swiecie ale mysle, ze glownymi odbiorcami beda linie z bylego ZSRR.

  6. #6
    ślepowron
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Szefowie firmy chca mocno promowac samolot w swiecie ale mysle, ze glownymi odbiorcami beda linie z bylego ZSRR.
    Pewnie i tak bedzie. Jednak dobry samolot rodzimej (rosyjskiej) produkcji jest wazny dla takiego Boeinga - dlatego sie w to zaangazowali. Teoria jest taka ze Airbus i Boeing duzo wiecej beda mogli sprzedac swoich samolotow w Rosji jesli Rosja bedzie w koncu miala wlasny dobry samolot i nie bedzie 100% zalezna od produkcji zachodniej. Bo jak dotad to zaporowe cla i obrona Rosji przed importowanymi samolotam utrudniaja handel. Jesli ten samolot sie uda to moze to poprawic samopoczucie lotniczego przemyslu rosyjskiego.

  7. #7
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ślepowron
    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Szefowie firmy chca mocno promowac samolot w swiecie ale mysle, ze glownymi odbiorcami beda linie z bylego ZSRR.
    Pewnie i tak bedzie. Jednak dobry samolot rodzimej (rosyjskiej) produkcji jest wazny dla takiego Boeinga - dlatego sie w to zaangazowali. Teoria jest taka ze Airbus i Boeing duzo wiecej beda mogli sprzedac swoich samolotow w Rosji jesli Rosja bedzie w koncu miala wlasny dobry samolot i nie bedzie 100% zalezna od produkcji zachodniej. Bo jak dotad to zaporowe cla i obrona Rosji przed importowanymi samolotam utrudniaja handel. Jesli ten samolot sie uda to moze to poprawic samopoczucie lotniczego przemyslu rosyjskiego.
    Ma to sens A faktycznie, swiat zachodni jest mocno zaangazowany w produkcje tego samolotu. Lista dostawcow roznego rodzaju komponentow jest interesujace

  8. #8
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK
    no risk, no fun ;D


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Nie wiem dlaczego ale przypomina mi brata emb 175 :/

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPST

    Domyślnie

    Podoba mi się, chociaż ma dziwny przód. Nie wiem, czy to kwestia okien, czy ogólnej konstrukcji, ale jakoś dziwnie on wygląda...

    Ale jak się patrzy na te zdjęcia z wyładunku, to natychmiastowe wrażenie konsternacji. Regionalny odrzutowiec bez problemu mieści się w tym pięknym cargo-transporterze. Tu dopiero jest widoczna potęga Rusłana. Nie wspominając o Mriji.

  11. #11
    Awatar SITOR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Żędowice/EPKT

    Domyślnie

    Moje krótkie zdanie-ten samolot jest beznadziejny...nie chcę tu nikogo urazić poprostu piszę to co myślę...
    FS PILOT =)
    Lotnictwo moim życiem...

  12. #12
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SITOR
    Moje krótkie zdanie-ten samolot jest beznadziejny...nie chcę tu nikogo urazić poprostu piszę to co myślę...
    A mógłbyś rozwinąć swą głęboką jak Rów Mariański myśl?
    no risk, no fun ;D


  13. #13
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kondziu
    Nie wiem dlaczego ale przypomina mi brata emb 175 :/
    A gdzie wy widzicie to podobienstwo do Embraerow ? Calkiem inny dziob, ktory bardziej przypomina 737-500; bardziej 'pekaty' kadlub niz w Embraerach (Embraery maja jakby bardziej wydluzony); brak wingli na skrzydlach i w ogole skrzydla wydaja sie miec troche inny wyglad; inny ksztalt silnikow.
    Chcialabym tez moc porownac elektronike, bo Embraery dysponuja (moim subiektywnym skromnym zdaniem ) najnowoczesniejsza w swojej klasie .

    EDIT
    Przyjrzalam mu sie dokladnie i jesli juz to moze troche przypomina ERJ145 z ksztaltu kadluba (choc sam dziob jest plaski, nie lekko podniesiony), ale na tym wszelkie podobienstwa sie koncza...

    Pozdr,
    MH

  14. #14
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Jak widać każdy ma inne skojarzenia. Dla mnie jest to mix Embriona i CRJ. Ale to do dobrze bo w MIX-ie taniej
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  15. #15
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta
    Chcialabym tez moc porownac elektronike, bo Embraery dysponuja (moim subiektywnym skromnym zdaniem ) najnowoczesniejsza w swojej klasie .
    Embraer 170 ma awionike Honeywell Primus Epic (USA), SSJ-100 bedzie miec awionike Thalesa (Francja/Anglia).

  16. #16
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Cytat Zamieszczone przez Marta
    Chcialabym tez moc porownac elektronike, bo Embraery dysponuja (moim subiektywnym skromnym zdaniem ) najnowoczesniejsza w swojej klasie .
    Embraer 170 ma awionike Honeywell Primus Epic (USA), SSJ-100 bedzie miec awionike Thalesa (Francja/Anglia).
    Eeee, europejska to wiadomo ze gorsza :P .
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.

  17. #17
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.
    Chyba nie masz racji, SSJ-100 ma latac na rodzimych silnikach rosyjskich. Duzo o nich nie wiem.

    Edyt: Ok, sprawdzilem, silnik bedzie miec SAM146 - polaczenie Snecmy i rosyjskiej produkcji. Oczywiscie Rosjanie robia tylko latwe czesci - czlon niskiego cisnienia.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PowerJet_SaM146

  18. #18
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Cytat Zamieszczone przez Marta
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.
    Chyba nie masz racji, SSJ-100 ma latac na rodzimych silnikach rosyjskich. Duzo o nich nie wiem.

    Edyt: Ok, sprawdzilem, silnik bedzie miec SAM146 - polaczenie Snecmy i rosyjskiej produkcji. Oczywiscie Rosjanie robia tylko latwe czesci - czlon niskiego cisnienia.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PowerJet_SaM146
    tu macie wiecej info na temat SSJ:
    http://www.sukhoi.org/eng/planes/projects/rrj/
    http://www.aerospace-technology.com/projects/sukhoi/
    no risk, no fun ;D


  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    a mnie się z wyglądu podoba, czy nie wydaje wam się że jego przód od przodu wygląda troszkę jak mały B757? może przez te okna..

  20. #20
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Cytat Zamieszczone przez Marta
    A tak powazniej - ma latac na silnikach Snecma'y , nie jest to niestety GE-CF na ktorych lataja Embraery.
    Chyba nie masz racji, SSJ-100 ma latac na rodzimych silnikach rosyjskich. Duzo o nich nie wiem.

    Edyt: Ok, sprawdzilem, silnik bedzie miec SAM146 - polaczenie Snecmy i rosyjskiej produkcji. Oczywiscie Rosjanie robia tylko latwe czesci - czlon niskiego cisnienia.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PowerJet_SaM146
    We współczesnych silnikach nie ma łatwych częsci. To po pierwsze. Po drugie na wiki jak zwykle są bzdury w kwestii bazowania tego silnika na CFM'ie w którym to właśnie wentylator i turbina niskiego ciśnienia jest Snecmy a core jest "własnością" GE.
    KZ

Strona 1 z 16 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •