Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 73 z 73
Like Tree66Likes

Wątek: Malaysia Airlines - skutki ostatnich incydentów

  1. #61
    Awatar lukka1979

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    lecialem Malaysia 5 odcinkow we wrzesniu. linia super, wbrew temu co tu pisza wszystkie krajowki pelne, komplety na B738. Samoloty wyposazone na wypasie - kazdy fotel ma wbudowany monitor, sluchawki. obsluga bdb. Loty powyzej godziny maja serwis. Polecam kazdemu!

  2. #62
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    Christoph Mueller, odchodzący w maju 2015 prezes Aer Lingus, ma objąć stanowisko w Malaysian po restrukturyzacji firmy.

    Tak przynajmniej twierdzą źródła malezyjskie. Mueller byłby pierwszym obcokrajowcem na stanowisku prezesa w Malaysian.
    Potwierdzone:

    Malaysia's government said Friday it picked Christoph Mueller, the chief executive of Ireland's Aer Lingus, as the new head of its beleaguered flag carrier, Malaysia Airlines.
    Aer Lingus boss Mueller to head Malaysia Airlines | Business & Technology | The Seattle Times

    Aer Lingus najgorsze ma już chyba za sobą, to może być dobre rozwiązanie dla uratowania malezyjki. Mam nadzieję, że nie pogorszy się drastycznie jakość oferowanego produktu.
    no risk, no fun ;D


  3. #63

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ale bałagan ta maja naprawdę nieziemski - znajomy leciał w biznesie do Sydney (stały pasażer) i mu odwołali lot (siedzieli w samolocie, ale awaria). Odmowili przebookowania na inne linie, odmowili następnego lotu, doleciał ponad 40h później - na napisana reklamacje nawet nie odpisali - ja rozumiem ze pasażerów ekonomicznej można 'olewac' ale ludzi latających 3-4 razy w roku w biznesie na tej trasie...

  4. #64
    Awatar tomi760

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Gliwice / Czudec

    Domyślnie

    Leciałem we wrześniu Malezyjką trasa Paryż via Kuala Lumpur do Phuket. W tamtą stronę wszystko pięknie gorzej z powrotem. Boarding o czasie, a tu nagle przed ostatnie drzwi naprawiają. Siedzieliśmy ok 50min po czym zaczęliśmy kołować i nagle powrót bo mały problem z oponami (oczekiwanie 2h z groszem) . W ten sposób przylecieliśmy opóźnieni 3h 35min samolot z Paryża do Warszawy oczywiście odleciał, ale dostaliśmy hotel posiłek. Co do obsługi nie ma co narzekać jak i na samoloty ( ja leciałem a380 i b737). Pozdrawiam

  5. #65

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Potwierdzone:

    Aer Lingus boss Mueller to head Malaysia Airlines | Business & Technology | The Seattle Times

    Aer Lingus najgorsze ma już chyba za sobą, to może być dobre rozwiązanie dla uratowania malezyjki. Mam nadzieję, że nie pogorszy się drastycznie jakość oferowanego produktu.
    Appointment of 'white man' Mueller causes Malaysian storm

    Malezyjczycy nie chcą innostrańca na prezesa narodowej linii, a już zwłaszcza białego innostrańca.

    Malezyjski większościowy właściciel linii, fundusz Khazanah Nasional, chce, aby Mueller objął stanowisko od 1 marca, mimo że jego kontrakt z Aer Lingus obowiązuje do maja. Aer Lingus odmówił odpowiedzi na pytanie, czy Mueller ubiegał się o wcześniejsze rozwiązanie kontraktu. Jednocześnie Mueller wyraził zamiar pozostania na stanowisku prezesa An Post (irlandzkiej poczty) nawet po przeprowadzce do nowego miejsca pracy odległego o 10000 km od Irlandii.


    Intryga się zagęszcza. Tej ostatniej ciekawostki o prezesowaniu narodowej poczcie nawet nie znałem.

  6. #66

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    30 lipca 2015 r Rada Bezpieczeństwa głosowała nad rezolucją w sprawie powołania specjalnego, doraźnego trybunału do ścigania winnych zestrzelenia MH17. Powstrzymały się Chiny, Angola i Wenezuela. Wetowała Rosja, która jako stały członek Rady może blokować uchwały Rady, uznając wniosek za "przedwczesny" - "premature". Za rezolucją było 11 państw. Wniosek o rezolucję wniosły wspólnie Holandia, Malezja, Australia, Ukraina i Belgia.
    "Wolni? Na czym polega wolność, jaką dałeś miastu Arras?! Jest to najokrutniejsza niewola gwałtu, delatorstwa, stosów, zaklęć i nędznych urojeń.."
    Andrzej Szczypiorski, Msza za miasto Arras

  7. #67

  8. #68
    Awatar vivere

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Ale jaki powód? bo czytam i nie rozumiem...
    vivere militare est

  9. #69
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Brak opłacalności z tego co zrozumiałem, więc nie tyle "uziemiają" co po prostu się ich pozbywają.
    Pozdrawiam, Pluxe

  10. #70
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Jakby nie patrzę to najstarsze samoloty we flocie

  11. #71
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Ta decyzja to kolejny etap umierania Malaysia Airlines w obecnej formie. Będzie nowa flota (A350), będzie nowa nazwa, logo i malowanie, a tym samym nowy początek z czystą kartą. Nie będzie to już jednak stara dobra MAS, do której tak wielu z nas ma ogromny sentyment.

    Ostatni lot z CDG-KUL - Flightradar24.com - Live flight tracker!

  12. #72
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Malaysia Airlines wycofuje się z ruchu dalekodystansowego i skupia się na Azji. Stąd wycofanie A380 i 777.

  13. #73

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Ku pamięci potomności:
    W opublikowanym w środę kolejnym raporcie Bellingcat pisze, że wyrzutnia rakiet przeciwlotniczych buk-M1 o numerze bocznym zidentyfikowanym jako 3x2 (środkowa cyfra została zamazana), z której zestrzelono boeinga, była przypisana do 2. batalionu 53. brygady rakietowej obrony przeciwlotniczej z Kurska.

    Ta maszyna, co potwierdzają liczne zdjęcia wykonane przez żołnierzy, a umieszczone w "odnokłasnikach" (odpowiednik Naszej klasy) i innych rosyjskich sieciach społecznościowych, wjechała z Rosji na terytorium Ukrainy w kolumnie innych buków batalionu między 22 a 25 lipca 2014.

    Jak udało się wyśledzić ekspertom Bellingcata, buk 3x2 17 lipca był przewożony na lawecie przez Donieck do Śnieżnego i Toreza. Potem maszyna, poruszając się już samodzielnie, około godz. 13.30 wróciła do Śnieżnego, skąd po 16.00 strzelano do malezyjskiego boeinga.

    Dzień później tę samą wyrzutnię, ale już bez jednej z czterech rakiet, sfotografowano, kiedy przez opanowany przez separatystów Ługańsk jechała w kierunku granicy z Rosją.

    Cały tekst: Wyborcza.pl
    I oryginał:

    Bellingcat has published numerous reports indicating our confidence that the Buk-M1 system that most likely downed MH17 was the Russian Buk 3×2. In the six available photographs and videos of the Buk-M1 missile launcher in Donetsk, Zuhres, Luhansk, Torez, and Snizhne on the day of and after the airliner’s downing, numerous features on the Buk match uncommon features found on Buk 3×2. Many of these features can be seen in this comparison between Buk 3×2 (in Russia, June 2014) and the Buk seen in Donetsk, Ukraine on the day of the tragedy.
    Summary of Report

    The report contains five sections, each covering a different aspect of the 53rd Brigade and its activities in the summer of 2014.
    The first section, “The 53rd Anti-Aircraft Missile Brigade,” describes the role of the brigade within the Russian military and its structure, including the unit designations of Buk-M1 systems within the brigade.


    The second section, “Mobilization of the 53rd Anti-Aircraft Missile Brigade,” provides a detailed account of the deployment of the brigade throughout the summer of 2014. By studying the makeup of the convoy that transported Buk-M1 systems from Kursk, Russia to near the Russia-Ukraine border on June 23-25, we have established that the 2nd Battalion of the 53rd Brigade was responsible for the transport of Buk 3×2. The missile launcher designated Buk 3×2 replaced the 2nd Battalion’s missile launcher numbered 222, thus indicating that the officers and soldiers normally responsible for Buk 222 were the most likely candidates to operate its replacement, Buk 3×2. This second section also details another convoy in which equipment from the 1st Battalion was transported in the days following the MH17 disaster.


    The third section, “Soldiers of the 53rd Anti-Aircraft Missile Brigade,” details the soldiers within the 53rd Brigade and the information provided by their public postings on social media. The soldiers of the 2nd Battalion provided a wealth of information, including photographs and written notes, describing their time on the Russia-Ukraine border in June and July, 2014. More extensive details are provided regarding the soldiers who were normally responsible for the Buk missile launcher numbered 222, which was replaced by Buk 3×2, which we believe downed MH17. Additional details are provided on soldiers of the 1st and 3rd Battalions in order to demonstrate that they likely had no involvement or knowledge regarding the transfer or operation of Buk 3×2 in Ukraine. The identities of all of these soldiers have been anonymized in this public version of the report, with their names changed and faces blurred, though an uncensored version with their true identities has been provided to the Dutch-led Joint Investigation Team (JIT).


    The fourth section, “Cadets at the 53rd Anti-Aircraft Missile Brigade,” describes a summer cadet training program at the Kursk base of the 53rd Brigade. Information provided by these cadets gives us additional understanding of the structure and operations of the brigade, in addition to ruling out numerous officers from any involvement with the MH17 disaster. The identities of all cadets have been anonymized, like with the soldiers in the previous section.


    The final and most important section, “Commanders of the 53rd Anti-Aircraft Missile Brigade,” provides extensive information regarding the leadership structure of the brigade and battalion that provided and possibly operated the likely murder weapon in the downing of MH17. We provide partially anonymized information regarding 14 officers of the 2nd Battalion of the 53rd Brigade, including the commanders of the Buk unit vehicles within the battalion. Sergey Borisovich Muchkaev, the commander of the 53rd Anti-Aircraft Missile Brigade, is closely detailed, along with his superiors, including Aleksey Zolotov of the Air Defense of the 20th Guards Army and Andrey Kokhanov of the Air Defense of the Western Military District. Ultimately, responsibility for the downing of MH17 from a weapon provided and possibly operated by the Russian military lies with the Ministry of Defense and the Supreme Commander of the Russian Armed Forces, President Vladimir Putin.

    żródło:
    https://www.bellingcat.com/news/uk-and-europe/2016/02/23/53rd-report-en/
    Don Corleone, sprajt2 and QbaqBA like this.
    "Wolni? Na czym polega wolność, jaką dałeś miastu Arras?! Jest to najokrutniejsza niewola gwałtu, delatorstwa, stosów, zaklęć i nędznych urojeń.."
    Andrzej Szczypiorski, Msza za miasto Arras

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •