:P EZY korzystając z terminala T3 na CDG jest w stanie się w 30 minut uwinąć. Na Orly także. A FR poza Beauvais świata nie widzi... Nie rozumiem
Proponuję lekturę wywiadu "Dziennika" z Michaelem O'Leary - to typowe dla szefa Ryanaira wsadzanie kija w mrowisko. Kilka obelg, parę przejaskrawień i butne zapowiedzi. Jak choćby to: "Przejęcie LOTu nie ma sensu, bo prześcigniemy ich w Polsce najpóźniej za dwa lata. Będziemy największą linią lotniczą w waszym kraju w ciągu 2, maksimum 3 lat.". Poza tym Modlin się nie podoba (co na to Sochaczew?), a i tak w Polsce będą podobno 3-4 bazy FR. Ano, zobaczymy.
Świetny fragment . No i całkowita racja MOLa.MOL: Nigdy nie leciałem LOTem. Co tam dostaje się w tej klasie?
Darmowy posiłek...
I było warto płacić za niego dodatkowe 150 euro, czyli różnicę w cenie między Ryanairem a LOTem?
Cóż, to nie ja płaciłem, ale moja firma.
Tym gorzej dla pańskiej firmy, bo słono przepłaciła. Gdybyście zdecydowali się na usługi Ryanaira, powiedzielibyśmy wam - zatrzymajcie sobie te 150 euro i dajcie je swojemu pracownikowi na dwa wykwintne obiady w restauracji w centrum Dublina. Zapewniam, że byłoby to znacznie lepsze dla pańskiego podniebienia, niż ten szajs, który serwują na pokładach LOTu.
You Can Fly
MOL wciska kit. Kiedy miesiac temu chcialem kupic bilet Ryanair na trasie STN-RZE-STN korzystniej (cenowo) wyszlo mi kupic w LOT przez WAW. Biorac pod uwage czas, jaki przeznacze na podroz wychodzi mi to samo co z FR. To jest taki doskonaly zabieg zerujacy na ludziach, ktorym nie chce sprawdzac innych mozliwosci itpZamieszczone przez Mariusz
Dla scislosci dodam, ze za podroz FR zaplacialbym w obie strony ok. 200 GBP. Tymczasem za przelotem LOTem wyszlo mi 120 GBP Jak nic 80 GBP w kieszeni
No OK, znalazles taniej w LOT, nie kwestionuje tego ze nie ma tanszych ofert na dany przelot w danym terminie niz FR, oczywiscie da sie takie znalezc, ale suma sumarum FR jest jako calosc - cenowo bije porzadnie LOT i innych tradycyjnych jak i tez niskokosztowych, przykladowo za rok 2006 na trasach PL - Londyn FR był najtanszy.
[ Dodano: Pon 12 Lut, 2007 10:05 ]
To już gruba przesada. Napewno ma to dużo wspólnego z propagandą, no i działaniem marketingowym... no ale z tym "NIC" to gruba przesada.Zamieszczone przez Stoarn
You Can Fly
Nie neguje konkurencyjnosci FR wzgledem LOTu na trasach z i do Polski. Ja zwracam uwage tylko na to, ze MOL operuje stereotypami, ktore sa dobre dla klienta, ktory nie wnika w szczegoly w sprawy. Ale my tutaj mozemy analizowac i dyskutowac nad prawdziwoscia wyglasznych przez niego tez - w koncu interesujemy sie tym bardziej niz na zasadzie kupic bilet i poleciec. Z tego punktu widzenia MOL uprawia propagande, ktora - po glebszym wniknieciu - jest mydleniem oczu. Dzialania MOL - dazenie do monopolu - pokazuja tylko, ze linia boi sie konkurencji Bo slynne "zamordowanie" Sky Europe jest tego doskonalym przykladem... Jesli z Balic znikna Centralwings i BA to ceny beda takie, jak z Rzeszowa
W sumie do pewnego stopnia się z Tobą zgadzam.Zamieszczone przez PanPstryk
You Can Fly
Porównania do LOTu czy innej tradycyjnej linii są bez sensu. Co innego lecieć z punktu A do punktu B patrząc wyłącznie na cenę i nie szanując własnego czasu a co innego kiedy mamy przelot łączony, do tego ograniczony czas. Co z tego, że polecimy tanio na Stansted jak później musimy 2h stracić na dojazd na Victoria? A co jeżeli chcemy lecieć dalej? Kto nam zagwarantuje przesiadkę?
Lubię FR ze względu na stosunkowo niskie ceny i nowe samoloty. Ale ich propaganda i samozachwyt mnie czasem śmieszy...
A to?Zamieszczone przez Stoarn
65 mln euro na terminal o przepustowości 1 mln pasażerów. To grubo za mało dla Ryanaira na umieszczenie tam bazy. Lotnisko we Frankfurt-Hahn wyda 60 mln euro i będzie w stanie obsłużyć 15 mln pasażerów.PPL i LOT to państwowe molochy. MOL ma świętą rację tutaj. Wystarczy spojrzeć na prywatny port w Katowicach...W Polsce potrzeba konkurencji dla PPL, czyli niezależnej firmy inwestującej w Modlin.
No i to sie nazywa public relations. No nazwał bym go odważnym i napewno specyficznym no ale jak widać - efektywnym.Zamieszczone przez lamer
You Can Fly
Hahn to jedynie rozbudowa. Modlin trzeba cały organizować ab ovo. Do tego linia kolejowa i tak dalej. Co kłuje tak Ryanair'a w PPL? Nie to, że jest fatalnie zarządzany (to w większości prawda) ale to że nie włazi Ryanairowi w anus. I to akurat w PPL jest dobre. Widać są linie które mimo chłodu ze strony PPL są w stanie dynamicznie działać tam, gdzie PPL króluje, vide DY, W6. A FR po prostu nie potrafi sam zawalczyć o swoje, chce żeby wszystko układać pod jego kątem.Zamieszczone przez ojcie_c
Z tymi cenami najniższymi to faktycznie różnie bardzo bywa (jeszcze doliczając opłatę za bagaż rejestrowany...). Lecę w marcu do Glasgow i najtaniej mi wyszło Wizzem, Ryan poza tym przez dłuższy czas po świętach Wielkanocnych utrzymuje wysokie ceny niż W6 (sprawdzałem W6 z WAW i FR z KRK)
MOL nie owija w bawełnę Swoją drogą ciekawy ten wywiad.
Sam MOL jest ciekawy, dla mnie wywiady z takim ludzmi jak MOL , Lepper, Rydzyk - sa bardzo ciekawe.Zamieszczone przez jester
You Can Fly
Ha ha ha!!!Podobno niektóre tanie linie lotnicze nie wyprowadzą się z Okęcia, nawet jeśli powstanie Modlin...
Jakie tanie? Przecież my jesteśmy jedyną tanią linią lotniczą w Polsce!
Mam na myśli Wizz Air czy też easyJet.
Średnia cena biletu w Wizz Air to niemal 100 euro, w easyJet - 70 euro. U nas pasażerowie płacą średnio 40. Tak więc fakt, że pseudo tanie linie nie będą chciały się wynieść z Okęcia, wcale mnie nie dziwi. Z ich cenami nie mają czego szukać w Modlinie. A dla nas przy obecnych planach będzie on z kolei za mały. Ale tak się dzieje, gdy dajemy poszaleć tak nieskutecznemu zarządcy jak PPL na drugim lotnisku. Zmarnują oni mnóstwo pieniędzy i zbudują coś, co nie będzie działało. W Polsce potrzeba konkurencji dla PPL, czyli niezależnej firmy inwestującej w Modlin. Daje to znakomite efekty, co widać na przykładzie Frankfurt-Hahn czy Glasgow-Prestwick.
Dla mnie najlepsze jest to:
Tarzam sie ze smiechu - skad on wzial 50.000 turystow z Irlandii w Rzeszowie?Kto w Dublinie słyszał o Rzeszowie? Teraz dzięki nam odwiedza go rocznie 50 tys. turystów
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Zakładki